Mat Taib selepas menyepi lebih setahun......

on Sep 18, 2010


Jika tak kerana bekas seorang pegawainya mengirim sms memaklumkan Tan Sri Muhamad Muhd Taib akan mengadakan jamuan hari raya di kediamannya di Seksyen 7, Shah Alam Jumaat malam mungkin peluang bertemu ‘Mike Tyson’ atau ‘ Mat Taib’ yang menghilangkan diri dari media sekian lama tidak kesampaian.
Selepas tewas pemilihan jawatan Timbalan Presiden UMNO pada pemilihan parti 2009, sudah lebih setahun bekas Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah serta Ketua Penerangan UMNO itu terus menyepi.

Tidak ada berita beliau bercakap sendiri atau gambarnya muncul.Malah beliau tidak menjawab panggilan telefon wartawan yang ingin mendapat kenyataan darinya.
Begitu juga ketika media membuat spekulasi kononnya bekas Menteri Besar Selangor itu akan menyertai PKR, tiada pihak dapat menghubungi beliau sama ada desas desus benar atau sebaliknya.
Kemudian heboh pula berita mengatakan Mat Taib keluar UMNO walaupun beliau adalah Ketua UMNO Bahagian Kelana Jaya.
Namun, pada pada 20 November 2010, Timbalan Ketua UMNO bahagian, Datuk Yahya Bujang, memaklumkan Mat Taib sudah menyerahkan tugas tersebut kepadanya semenjak dipilih memegang jawatan itu kerana Mat Taib dikatakan selalu keluar negara untuk urusan perniagaan   seterus nya..

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List