Blogger UMNO Berperang - Part 4......PapaGomo

on Feb 3, 2012

Musang Berbulu Ayam / Parasit UMNO



Bila kita semakin kuat dan bersemangat memantapkan jentera kadang kala kita lupa bahawasanya kita terambil seekor musang yang akan membunuh semua yang lain. Musang yang berbulu ayam yang waktu ini cukup hebat melaga lagakan antara satu sama lain.

Anuar Reform sering membanggakan dirinya kepada sesiapa yang beliau temui. Pendek kata perkataan yang diulang ulang beliau adalah kejayaan nya menghasut rakyat Malaysia membenci Tun Dr Mahathir mantan Perdana Menteri. Itulah Kebanggan beliau sejak dulu sehingga kini.


‘Saya sebagai penggerak laman web Mahazalim serta Mahafiraun ketika itu berjaya memporak-perandakan pemikiran rakyat terhadap Mahathir,” kata Anuar Md. Nor, blogger yang kini menggerakkan blog UMNO Reform atau pembaharuan UMNO yang mesra-kerajaan. - SUMBER

UMNO Reform Blogg yang beliau bina kononya beliau telah meninggalkan PKR dan Anwar Ibahim. UMNO Reform kata beliau atas sebab ingin Mereformkan pemikiran ahli UMNO dan juga pemimpin UMNO. Reform yang bagaimana yang beliau maksudkan?

Pelik bila memikirkan dalam ramai ramai ahli PKR yang telah keluar parti hanya beliau sahaja yang lari dari perjuangan apabila menumpukan pada Mereformkan UMNO. UMNO perlu di Reform kata Anuar Reform. UMNO perlu dibersihkan kata beliau. UMNO perlu berubah dijaja kesana kemari yang mana dikatakan UMNO kotor serba serbi.

Cuba tanya pada Anuar Reform mengapa beliau beriya iya hendak Mereformkan UMNO? Apakah beliau tidak mahu menyelamatkan ahli ahli PKR yang masih lagi ditipu Anwar Ibrahim? Kenapa UMNO Reform dan kenapa tidak PKR Zionis ataupun Hancur PKR?


Blogger Gerakan Anti PKR dan Blogger Medan Info Kita juga sealiran dalam mempertahankan Anwar Ibrahim satu masa lalu. Demo dijalanan juga mereka telah lakukan. Dibawa ke lokap juga mereka rasainya Dikejar dengan parang oleh rakyat Sarawak pada tempoh lalu juga mereka telah alami. Semua itu kerana mempertahankan seorang pemimpin bernama Anwar Al Juburi.

Setelah mereka meninggalkan PKR apa yang mereka lakukan? Mereka membina Blogg dan masing masing menyedarkan ahli dan pemimpin PKR yang masih kekal bersama Anwar Ibrahim. Mereka GAP dan MIK dan turut dibantu dengan bekas ahli ahli PKR yang lain setiap hari berhempas pulas menjelaskan kepada Rakyat Malaysia siapa itu Anwar Ibrahim dan apa itu Pakatan Syaitan gabungan PAS, PKR dan DAP.


Kenapa Blogger GAP dan MIK tidak mengikut jejak langkah Anwar reform yang membina Blogg bernamakan UMNO Reform? Kenapa mereka tidak pula ingin mereformkan UMNO sebagaimana yang Anuar Mohd Nor lakukan?

Mereka Blogger GAP dan MIK sedar bahawa mereka telah berdosa melakukan FITNAH dan melemparkan keaiban yang amat dasyat ke atas Tun Dr Mahathir, Kerajaan dan UMNO. Justeru itu mereka menebus kembali Fitnah yang mereka lakukan dan mengerahkan keringat dan kudrat membantu UMNO dalam menentang Pakatan Syaitan PAS, DAP dan PKR terutamanya Anwar Ibrahim secara total.

Itu baru Blogger yang dulunya ahli biasa dalam PKR. Bagaimana pula dengan pemimpin PKR yang sekarang ini telah meninggalkan PKR dan Anwar Ibrahim? Cuba anda semua lihat apakah bekas pemimpin PKR yang satu tika lalu memperjuangkan Pakatan Syaitan yang mana ketuanya Anwar Ibrahim telah Mereformkan UMNO apabila keluar parti?

Ezam Mohd Nor Ketua Angkatan Muda Keadilan yang lantang menfitnah dan mencerca Tun Mahathir, UMNO dan Kerajaan satu tika lalu keluar PKR dan sekarang bersama sama UMNO dalam membongkarkan janji janji palsu Syaitan yang bernama Anwar Ibrahim.


Yb Zulkifli Nordin, Gobala, Zahrain dan ramai lagi pemimpin PKR yang keluar parti bertindak menyedarkan rakyat Malaysia agar meninggalkan perjuangan Ketuanan Anwar Ibrahim PKR dari terus terusan ditipu. Kenapa mereka tidak bertindak Mereformkan UMNO sepertimana Anuar Reform?

Hanya Anuar Reform sahaja yang bertindak melakukan Reform UMNO melalui bloggnya dan kata katanya kepada sesiapa yang beliau temui. Hanya beliau sahaja kononya mampu mereformkan UMNO.

Buat Anuar Mohd Nor ataupun dikenali Anuar Reform, Gua mampu cakap FUCK U MOTHERFUCKER. Jangan ingat kami ahli UMNO yang ada mampu melupakan FITNAH dan keaiban yang lu telah lemparkan keatas Tun Dr Mahathir, UMNO dan Kerajaan.

Tiada permohonan Maaf dari Anuar Reform ini sehingga kini walaupun dalam masa yang sama beliau tampa rasa malu menggunakan nama UMNO diblogg nya walhalkan beliau lah penfitnah Tegar keatas UMNO ketika zaman Reformasi. Ada maruah kah budak bernama Reform ini?


Kekasih Kalbu

Satu persatu akan didedahkan kelak siapa dan apa kegiatan Anuar Reform ini. Jangan kata Anuar tidak suka dengan politik lucah kerana cerita dalam Kain antara Spender Reformis dan Kain Pelikat Reform pasti ingin diketahui rakyat terutama blogger dan pemimpin UMNO yang ditipu olehnya.


Bila kami menyerang Anuar Reform ada suara sumbang yang menyatakan Papa Gomo, RBF,GAP, Parpu Kari, MIK dan yang lain takut dengan kekuatan dan keupayaan yang Anuar Reform ada. Oh maaf lah, kami serang beliau bukan satu pekara baru kerana ianya telah lama bermula. Kami tidak mahu PARASIT iaitu Musang Berbulu ayam dalam Jentera Cybertroopers UMNO.

Selamatkan Malaysia Dari Kote Bengkok
Anuar Reform Menafikan Pelaku Ini Anwar Ibrahim
Malah membela Anwar Ibrahim

Anuar Reform mengatakan kami semua adalah Liabiliti UMNO didalam Blogg Reformnya. Pembaca yang terdiri dari rakyat Malaysia mampu menilai perjuangan yang kami Blogger Jalanan lakukan berbanding apa yang beliau Anuar Reform lakukan dalam membantu UMNO, BN dibawah kepimpinan Dato Seri Najib Razak sama ada kami Liabiliti UMNO mahupun Mimpi Ngeri buat Pakatan Syaitan PAS, DAP dan PKR.


http://www.papagomo.com

baca juga kat Sini
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List