MANA DIA PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT.......???

on Oct 27, 2010

  
Pemimpin mendekati rakyat.... pemimpin bersama rakyat..... pemimpin mesra rakyat..... pemimpin turun padang......  BULLSHITTTT.......


     


Enak saja telinga mendengar sejuk rasa nya mata memandang akan ayat ayat itu tetapi sakit hati merasai nya. Hanya terpakai kepada pemimpin peminpin parti apabila memerlukan rakyat. Tetapi apabila rakyat memerlukan mereka mereka ini hilang ghaib entah kemana. Kenapa....??? 


Pemimpin hanya inginkan jawatan. Nak dapatkan jawatan mereka perlukan sokongan rakyat . Dah ada jawatan baru ada kuasa. KUASA...??? YA  KUASA  BEB...... lu fikir le sendiri.  Bila dah ada semua itu mereka lupa pada rakyat.


TU BARU INTRO.


1.Awal Ramadan berlaku kematian kat tempat aku...... Pemimpin Pakatan Rakyat tempatan sekor pun tak datang melawat keluarga simati.


2.Penutup Ramadan berlaku lagi kematian kat tempat aku..... Pemimpin Pakatan Rakyat tempatan sekor pun tak datang melawat.......


3. 26.10.10 berlaku lagi kematian.  Kali ini berlaku pada orang yg hampir pada aku. Kalangan keluarga ku. Pemimpin Pakatan Rakyat  hemm hampess.


Ketiga tiga kejadian diatas aku saksikan sendiri. Tiada wakil Pakatan Rayat tempatan yang menghadirikan diri....


 Ini membuatkan aku muak dengan pemimpin jenis mcm ini. So jangan salah aku atau rakyat kerana tidak memberi undi kami pada anda  dalam pilihan raya. 


SOKONGAN PAKATAN.... AKU SOKONG...TAPI UNDI AKU SORRY LE UNTUK KAU ORANG. Dah terhantuk baru nak sedau.....


Catitan :-  YAB Ketua Menteri Melaka dan YB Dun Air Molek Melaka melawat keluarga simati. Penghargaan kepada Ali Rustam dan Md Yunus atas keprihatinan anda.



0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List