SITI BALQIS HILANG LAGI......???

on Oct 27, 2010

Siti Balqis kembali ‘ghaib’ hilang dipercayai dilari ke Gunung Jerai





BESUT - Gadis misteri, Siti Balqis Mohd Nor, 22, dari Kampung Gong Nangka, dekat Apal, di sini, mengejutkan keluarganya apabila dia kembali ‘ghaib’ kira-kira jam 9 malam Ahad lalu selepas 15 hari tidak pulang.

Ibunya, Norizan Said, 47, berkata, anaknya kali ini keluar dari rumah dengan menaiki kenderaan Perodua Kembara miliknya.

Kata Norizan, anaknya ada menghubungi melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) memberitahu dia meningalkan kenderaan itu di stesen bas.

“Gerakan mencari diusahakan dan menemui kenderaan itu berkunci berhampiran stesen kereta sewa berhampiran stesen bas Jertih kira-kira jam 1 pagi.

“Apa yang menjadi persoalan kenderaan itu tidak ada kunci pendua dan kunci berada dalam simpanan saya,” katanya yang kemudian membuat laporan di Balai Polis Jertih mengenai kehilangan anaknya dan kereta itu.

Norizan memberitahu, pada malam dia mula-mula hilang, anak saudaranya, Noraini Ghani, 25, yang tinggal di Sungai Petani, Kedah menghubunginya memberitahu terlihat kelibat Siti Balqis di rumah itu.

Katanya, Siti Balkis kali ini turut dilarikan makhluk halus ke Gunung Jerai berdasarkan SMS yang dikirimkan anaknya kira-kira jam 5 pagi kelmarin memberitahu berada di gunung itu.

Katanya, anaknya dilarikan makhluk halus selepas Siti Balqis meninggalkan kereta di stesen kereta sewa itu.

Sehingga jam 7.30 malam semalam, Siti Balqis masih belum ditemui dan kehilangannya dikatakan paling lama berbanding sebelum ini.

“Saya diberitahu (secara ghaib) Siti Balqis dalam perjalanan pulang,” dakwa Norizan ketika ditemui Sinar Harian malam semalam.

Sementera itu, Ketua Polis Daerah, Superintendan Kamaruddin Mohd Zakaria ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai kehilangan gadis tersebut dan berkata pihak polis akan menjalankan siasatan lanjut dan mengesan gadis itu.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List