'Hidup saya bagai di neraka'.... La ni boleh le cakap......

on Aug 27, 2010

Elin oh Elin....... Dah beranak dua baru nak cakap hidup dalam neraka. Dah kayo baru tahu tu semua... Piraaah.

pix_middle

WASHINGTON: Bekas isteri Tiger Woods berkata, kecurangan pemain golf itu selama ini membuatkan dia berasa amat bodoh dan hidup umpama dalam neraka.


Elin Nordegren bersuara buat kali pertama mengenai skandal seks bekas suaminya dengan memberitahu majalah People, dia menghadapi insomnia dan mengalami penurunan berat badan akibat tekanan daripada berita sensasi mengenai kecurangan Woods.
Dia juga mula mengalami masalah keguguran rambut beberapa hari sebelum kes perceraiannya selesai. “Penderitaan saya bagaikan hidup dalam neraka,” kata Elin, 30, bekas peragawati berketurunan Sweden dalam temu bualnya.

Woods mengahwini Elin pada Oktober 2008 di Barbados dan mereka dikurniai seorang anak perempuan, Samantha, 3, dan seorang anak lelaki, Charlie berusia 19 bulan. Kes perceraian pasangan itu selesai dalam sesi perbicaraan selama 10 minit di Florida, Isnin lalu. Woods yang mempunyai hubungan sulit dengan sebilangan perempuan simpanan sehingga menjejaskan imejnya mengaku menjadi punca perceraian ini. Pengakuan pertama Woods itu dibuat ketika memulakan pertandingan PGA AS di New York yang disertainya, semalam. “Keputusan perceraian ini berpunca daripada tindakan saya,” kata Woods. “Saya sudah melakukan banyak kesilapan dalam hidup ini dan kini saya terpaksa menanggung risikonya,” katanya lagi.

Ketika ditanya adakah kini dia lega kerana kes perceraiannya sudah selesai, Woods berkata, dia amat sedih.

Elin pula memberitahu majalah People, dia terkejut dan tidak percaya apabila mendapat tahu Woods berlaku curang dan menipunya. Dia mula bertanya kepada diri sendiri apabila lebih banyak skandal seks Woods terbongkar termasuklah skandal bersama pelakon filem lucah, pelayan bar dan pengurus kelab Las Vegas. “Saya rasa begitu bodoh apabila lebih banyak skandalnya terbongkar. Bagaimana saya boleh tidak tahu mengenainya?” kata Elin.

“Istilah pengkhianatan tidak cukup untuk semua ini. Hidup saya sudah musnah,” katanya. - AFP

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List