PEMIMPIN UMNO BIAYA PEMBANGKANG...???

on Oct 6, 2010

MUNGKIN Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak tidak menyedari ada pemimpin tertinggi UMNO Pusat yang membiayai pembangkang melalui pemberian projek untuk melumpuhkan musuh politik mereka dan sekaligus mengkhianati perjuangan UMNO.

Aktivis Masyarakat, Abdullahsani Haji Abdul Salleh mendedahkan demikian ketika menghubungi Sabahkini.net untuk memaklumkan bahawa beliau akan membuat pendedahan sedikit masa lagi siapakah tokoh berkenaan dengan menyerahkan segala bukti yang beliau ada.

“Kita tidak sangka sampai begitu mereka bertindak dan saya menyifatkan tindakan desperado ini mencerminkan mereka mula menghalalkan cara untuk mengekalkan kuasa,” kata Abdullahsani yang enggan menamakan pemimpin UMNO terbabit.

Tegas Abdullahsani, beliau memerlukan sedikit masa untuk mendedahkan bukti kerana masih sibuk menjalankan urusan perniagaan dan hanya akan menyerahkan bukti tersebut dalam masa terdekat.

Sebelum ini, Abdullahsani pernah mendedahkan beberapa bukti yang beliau dapat namun belum sampai masanya untuk diketengahkan sebagai tatapan umum.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List