Andaikata yang Merogol Amah itu Anwar Ibrahim......???

on Jan 1, 2011



.
Sekadar Hiasan...








Andaikata yang Merogol Amah itu Anwar Ibrahim.....???


Andaikata yang didakwa merogol amah itu bukanlah seorang Menteri dari Barisan Nasional tetapi ianya adalah Anwar Ibrahim, pasti kita akan menyaksikan Anwar Ibrahim akan diheret kemuka pengadilan dengan sepantas kilat, tak kiralah walau dimana beliau berada samada didalam Malaysia atau di Turki.

Necsaya akan merengkoklah Anwar dalam penjara dalam kadar segera.. mungkinkah akan lebam kedua-dua belah matanya pula..

Maka akan riuh-rendahlah media-media tunggangan UMNO memainkan isu ini selama 7 hari 7 malam jika mengizinkan akan dimainkan isu ini sehingga PRU13 nanti.. Gegak gempitalah seluruh blog yang menyokong UMNO/BN memainkan isu ini.

Akan diketawakan mereka penyokong PKR yang bermati-matian menyokong Anwar.. ditertawakan akan kebodohan mereka kerana terlalu taksub dengan Anwar Ibrahim.

Najib nescaya akan berkata “Lihatlah bagaimana bijaknya Anwar menipu rakyat jelata, berpura-pura seperti insan yang baik, padahal diri terpalit penuh noda. Hentikanlah menyokong PKR sokonglah UMNO yang dibarisi pemimpin yang bersih.”

Nazri mungkin berkata “ Terbukti Anwar memang hipokrit”

Andaikata Anwar yang dituduh merogol itu, Saiful pasti akan turut gembira, gembira kerana kononnya bukan dia saja yang menjadi mangsa malah ada lagi manusia yang turut menjadi mangsa kerakusan nafsu Anwar yang menggila tanpa mengenal jantina.

Tapi itu andaikata Anwar yang dituduh merogol amah bukannya Menteri dari Barisan Nasional punya kerja..

Kita telah melihat Media tunggangan UMNO menggunakan sebaik mungkin peluang yang ada berikutan pendedahan WikiLeaks tentang kisah tuduhan liwat keatas Anwar mereka memainkan isu itu seolah-olah apa yang didedahkan oleh WikiLeaks itu memang benar biarpun pihak Singapura mengatakan apa yang didedahkan oleh Wikileaks itu tidak selari dengan maklumat yang ada pada mereka.

Apabila ada pendedahan oleh WikiLeaks yang menyentuh mengenai isu Najib dan Altantuya seluruh Media tunggangan UMNO menutup pendedahan itu dengan sebaik mungkin..

Dan bila ada lagi pendedahan oleh WikiLeaks yang dibongkar keluar oleh Rocky Bru melibatkan kisah rogol seorang Menteri.. disiarkan di berbagai-bagai blog tak kira menyokong BN atau PR hingga kini tiada sebarang penafian dari pihak yang berkenaan.

Adakah ini kerana Menteri itu merupakan Veteran UMNO yang masih bernilai disisi Najib maka Menteri itu sewajarnya diberikan imuniti????



sumber dari :- http://onemalasiaonline.blogspot.com

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List