BALASAN PAS PADA MEREKA.......???

on Feb 8, 2011

Bekas ketua pemuda Pas Kuala Kedah, Sollahudin Mansor yang kini hidup daif dan menanggung seorang anak terencat akal selain dua anak yang masih belajar di Kolej Kemahiran Mara dan isteri melahirkan rasa kecewa kerana mendakwa disisihkan oleh parti itu.[sini]

Selain Sollahudin Mansor ada lagi yang tersisih......

Sanip bin Ithnain ialah bekas ketua Pas Cawangan Felda Sungai Sayong. Dia adalah bekas calon Pas DUN Pasir Raja 2004.

Sejak tahun 2005, dia jatuh sakit urat saraf. Dia juga hadapi lemah sebelah kiri badan akibat angin ahmar.

Dari tahun lepas 2009, keadaannya bertambah teruk. Sudah tidak boleh bercakap tapi masih boleh mendengar sedikit-sedikit. Duduk dan bergerak pun terpaksa guna kerusi roda sahaja. Sekarang pakai pampers.

Dan seorang lagi mangsa kezaliman...iaitu bekas aktivis PAS juga menerima padah yang serupa .Sebelum ini sanggup menjadikan kediamannya sarang untuk pemimpin PAS berkubang dipulau Pinang kini terdampar tanpa apa-apa perhatian dari pihak PAS..

Mat Sabu, Mahfus, Hadi Awang temasuk Azizan Razak MB Kedah Belanda dan mungkin lebih ramai lagi pemimpin PAS yang terdahulu lebih kenal siapa manusia yang terdampar dikatil usang ini yang tidak lagi mampu bercakap seperti dulu bersama jemaah PAS berpidato ..tapi masih boleh mendengar sedikit-sedikit. Duduk dan bergerak pun terpaksa guna kerusi roda sahaja. 

Sekarang pakai pampers mengharap sedikit simpati pemimpin yang ber DAKI kan perjuangan islam hari ini tetapi hingga kehari ini tiada kunjung tiba...walaupun sekadar datang menziarahi beliau...

Apakah mereka mampu memimpin dan memelihara rakyat jelata..!!!

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List