IMBAS KEMBALI..... Adakah Pakatan Akan Kalah Dengan Cara Ini...???

on Aug 1, 2011

Pembantu Shabery Chik yang Ditangkap Memberi IC Pada Pendatang?

Shabbery Chik ada buat tuduhan kononnya:
“Itu sebabnya mereka menggunakan Bersih untuk mempertikaikan pengadil tentang kemungkinan kekalahan mereka,” kata Shabery ketika berucap membuka perhimpunan agung tahunan ke-12 Kelab Umno Luar Negara hari ini.

“Mereka akan kata sistem (pilihan raya) ada cacat (dan) penggadil (iaitu Suruhanjaya Pilihan Raya) pula tidak betul,” kata beliau.
Tulang Besi mendapat satu laporan polis berkaitan dengan pemberian MyKad kepada pendatang asing dari Cambodia dan Myanmar.

Laporan Polis tersebut boleh dibaca di sini:


Photobucket

Sewaktu penangkapan ini berlaku, sebuah kereta berplet kerajaan juga telah ditahan. Gambar kereta tersebut:

Photobucket

Dalam kereta tersebut dijumpai banyak dokumen. Tapi yang jelas menarik perhatian adalah orang yang membawa kereta tersebut. Sila lihat sendiri:

Photobucket

Photobucket

Adakah Ahmad Shabery Chik juga terlibat dalam aktiviti menipu dalam pilihanraya?


Tulang Besi

ps Tulang Besi telah bercakap dengan orang yang membuat laporan polis sendiri


sumber dari  :- http://www.malaysiawaves.com


1 comments:

Unknown said...

dah terang tak payah suluh lagi. kalau beginilah cara kerja mereka, manalah malaysia ni tidak jadi port dadah, tempat persinggahan penjenayah luar, sedangkan wang haram boleh mengalir tak dikesan, tahu-tahu dah RM800 bilion. senang-senang je. jadi amalan korup ini ada di mana-mana.pegawai kerajaan pun dilibatkan sama, dah senang nak senang lagi, nak senang bagaimana? macam big mama kut? inilah yang menjadi punca jual dokumen. pasaran yang paling menguntungkan di dunia. akhirat wallahu a'lam.

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List