Adakah Elizebeth Wong Yang Biayai Kekasihnya Hilmi Malik Di Indonesia?

on Feb 8, 2012



Siapa yang biayai Hilmi Malik kekasih Elizebeth Wong di Indonesia? Siapa yang menguruskan perjalanan Helmi Malik sepajang beliau di Indonesia dengan berpindah kesatu tempat ke satu tempat yang lain sejak 2009 sehingga waktu ini? Siapa?

Hilmi Malik apabila ditahan pihak berkuasa Indonesia mengesahkan bahawa beliau dibiayai sepenuhnya oleh pihak Parti Keadilan Rakyat. Beliau mengesahkan bahawa pihak PKR menampung segala kos sara hidup semenjak beliau melarikan diri dari pihak Polis Malaysia sehingga sekarang ini.

Elizebeth Wong mengakui bahawa Hilmi Malik lelaki Islam Melayu merupakan kekasihnya yang telah merakam gambar bogel beliau pada tempoh lalu. Elizebeth Wong EXCO Kerajaan Negeri Pakatan Selangor juga turut mengesahkan bahawa Hilmi Malik yang bertanggungjawap menyebabkan gambar Bogel tersebut tersebar pada tahun 2009.


EXCO Kerajaan Negeri Selangor Yang Bermoral?

Apakah Rakyat tidak melihat bahawa dengan tercetus nya isu ini dimana seorang lelaki yang dikehendaki oleh pihak Polis bagi membantu siasatan berhubung Gambar Bogel Eli Wong telah disembunyikan oleh pihak PKR di Indonesia dalam menghalang tugas Polis menjalankan siasatan. Apakah satu tindakan yang elok dengan pihak PKR menyembunyikan Hilmi Malik di Indonesia?

Hilmi Malik kekasih tidor Elizebeth Wong ditahan oleh pihak berkuasa Indonesia kerana memiliki Kartu Penduduk dan Kad Kelahiran warga Indonesia PALSU. Merupakan satu kesalahan jenayah yang besar dalam isu ini kerana tinggal di Indonesia dengan menggunakan Identiti Palsu dengan nama Azmin Heli. Tidakkah ini memberi gambar jelas bahawa pihak PKR sebenarnya menyokong Indentiti pengenalan diri yang PALSU?

PKR melalui pemimpin mereka sering menduduh Kerajaan Barisan Nasional menggunakan pengundi Hantu dan sebagainya dalam pilihanraya yang diadakan. Malah mereka pihak PKR menuduh bahawa banyak Kad Pengenalan Palsu telah diberikan kepada para pengundi hantu. Namun realitinya mereka sendiri pihak PKR bersuhabat dalam menggunapakai Identiti PALSU sepertimana yang diberikan kepada Hilmi Malik kekasih ELizebeth Wong.

PKR sehingga ke saat ini masih lagi berdiam diri berhubung isu penangkapan Agen PKR yang juga kekasih Adun PKR Bukit Lanjang yang juga Exco Kerajaan Negeri Selangor. Hanya kenyataan dari pejabat Menteri Besar sahaja yang keluar pada kelmarin yang mana tidak menjawap insiden yang berlaku sebaliknya cuba menyalahkan para Blogger dan media kerana mencetuskan isu yang pernah dibangkitkan pada tahun 2009.


Jika pada pemimpin UMNO dan Barisan Nasional pihak PKR siang dan malam akan merekayasakan berita yang belum tentu kesahihannya. Tapi bila kena pada mereka dengan diberikan berita yang sahih dan fakta yang tepat mereka akan mengelak dan cuba membuat pekara tersebut tidak berlaku.

Rakyat perlu lihat disinilah kelemahan PKR parti yang mendambakan kuasa politik negara yang mana berimpian untuk mentadbir Negara dan menjaga kita semua. APakah ini parti yang telus dan amanah dalam melaksanakan kewajipan jika mereka menjadi pentadbir negara?

Suspek yang dikehendaki Polis telah dihantar pihak PKR ke Indonesia untuk bersembunyi, Malah PKR turut membiayai segala kos Suspek yang dikehendaki oleh pihak Polis. Lebih jelek lagi PKR sanggup melakukan kesalahan berat apabila memperuntukkan Identiti diri PALSU buat Suspek yang melarikan diri itu untuk tinggal di Indonesia.

Rakyat Malaysia perlu bijak dan matang dalam soal ini, jika isu sebegini pun PKR sudah bermain dengan taktik kotor dan keji bagaimana jika mereka menjadi Kerajaan Malaysia kelak? Sudah pasti banyak hidden agenda yang lebih dasyat mereka lakukan. Rakyat akan menjadi mangsa dikemudian hari kerana sistem Undang undang negara akan diLIWAT PKR secara bertalu talu.



http://www.papagomo.com

Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List