ZAID IBRAHIM... LAWAN JANGAN TAK LAWAN.....

on Sep 6, 2010

PARTI KEADILAN RAKYAT. PKR bukan parti untuk Anwar bukan parti untuk Wan Azizah bukan juga parti untuk Azmin Ali. PKR bukan parti untuk individu. So Zaid jangan rasa rendah diri. Kalau layak bertanding, bertanding lah dengan cara yang sihat.

NONE


Sambil meluahkan rasa kecewanya, Datuk Mohd Zaid Ibrahim berkata ketika diterima masuk PKR setahun lalu, beliau digelar sebagai wira, tetapi setahun kemudiannya "saya sudah menjadi orang yang tidak setia, pengacau dan menjual parti pada Umno".

Dalam satu kenyataannya, pengerusi PKR Wilayah Persekutuan itu berkata sejak beliau mengumumkan hasrat hendak bertanding jawatan dalam PKR minggu lepas, "sibuk sekali mereka yang tidak selesa dengan keputusan ini".

"Ada yang cuba memberi upah kapada seorang blogger Melayu yang popular untuk memburukkan nama saya. Blogger itu diminta menulis yang saya akan membayar RM20 ribu kepada cabang yang mencalonkan saya, dan menulis bahawa saya kononnya orang suruhan (bekas menteri kewangan) Tun Daim Zainuddin untuk menghancurkan Parti Keadilan Rakyat," katanya.  baca seterusnya...

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List