LAUTAN MANUSIA DI MASJID RUSILA

on Jul 17, 2011

Bukti UMNO Bakal Tersungkur Di Terengganu










Ceramah pasca Bersih pada 15 Julai 2011 di perkarangan Masjid Rusila, Kuala Terengganu. Dikhabarkan puluhan ribu kawan dan lawan membanjiri perkarangan Masjid dan di sepanjang jalan. Kalau anda meletakkan kenderaan anda sejauh i kilometer dan berjalan kaki ke perkarangan Masjid atau berhampiran.....itu sudah dikira dekat kerana masih ramai lagi yang terpaksa berjalan kaki lebih jauh kerana lautan manusia. 

 

Mereka dahagakan maklumat kerana mass media kawalan mereka sentiasa meutarbelit fakta.....sentiasa meng'gelap'kan berita sebenar.


Deruan ombak serta rintik-rintik hujan turut menyejukkan suasana yang memang 'hangat'. Mereka tidak berganjak malah mendengar dengan penuh semangat. Para peniaga turut mendapat rahmat dengan kehadiran rakyat berbagai peringkat....rezeki dapat berlipat-lipat.


Kutipan dibuat mencecah angka 40 ribu ringgit Malaysia memberi isyarat bahawa rakyat Terengganu sudah bersedia ber'korban' apa saja.....dari titisan keringat terakhir sehingga emas ditangan untuk menyelamatkan Terengganu daripada semakin hari semakin boros......sudah sampai masanya 'PAS Ganti Umno di Terengganu'.






0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List