My Kad

on Oct 12, 2011









Kepada yang berdekatan, sila bertindak segera membantu Exco Pemuda PAS, Mohd Adram Musa bersama-sama penduduk kampung Desa Seri Putra, sedang mengepung mereka kerana mendakwa warga asing itu akan diberi kewarganegaran dan didaftar sebagai pengundi. 

Ini projek jual negara!! Dalam keadaan tiada IC pun warga asing ini boleh berniaga memenuhi tapak pasar malam dan pasar pagi termasuklah memenuhi ruang perniagaan di chowkit, bayangkan jika mereka dapat IC dan hak mengundi!! 

Maka merempatlah rakyat dalam negara ini apalagi dalam keadaan terpaksa bersaing dengan mereka-mereka(warga asing) yang tiada komitmen selain mencari kekayaan dalam negara ini. 

Itu belum kira hak subsidi rawatan hospital yang bakal diperolehi oleh warga asing yang mendapat IC, itu belum dikira subsidi belajar di sekolah kebangsaan yang bakal menyekolahkan anak warga asing. Mereka bikin negara ini bagaikan negara milik mereka sendiri - salah siapa??

Berbalik kepada peristiwa di Putrajaya dan Kajang, kira-kira 200 orang yang dipercayai pendatang, kini sedang dikepung di sebuah resort dekat Putrajaya hari ini. Sejak 3 jam lalu, kesemua warga asing yang mahu mendapatkan IC mereka itu telah ditempatkan di dalam hutan di Jalan Kajang - Istana Dugang Contry Resout. Sekumpulan  

Petikan dari HarakahDaily menyebut;
Sehubungan itu, Exco Pemuda PAS berharap agar orang ramai yang mempunyai kelapangan masa berkejar ke tempat itu sekarang untuk beramai-ramai bertanya kepada mereka tujuan kedatangan mereka beramai-ramai ke Putrajaya itu.

"Sekitar 30 minit lalu, penduduk di kawasan itu sedang mengepong kawasan warga asing yang mahu diberikan IC oleh JPN itu," katanya.

Kini, menurutnya, bas-bas yang membawa warga asing itu pula telah keluar dari kawasan resort tersebut dan bas-bas tersebut didapati kosong tanpa penumpang.

"Maksudnya, warga-warga asing tersebut telah ditinggalkan di dalam resort itu. Apa yang mereka buat?" tanya beliau.
Ayuh bertindak segera !! Jangan biarkan negara ini dijual sehabisnya, ayuh pertahankan kedaulatan negara !!



baca lagi kat sini
dan sini
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List