Najib & Ahmad Maslan sila pantau KP BTN

on Dec 28, 2011


Beberapa bulan selepas dilantik sebagai ketua pak, salahsatu kata-kata yang paling hebat oleh kp agensi persekutuan ini katanya kalau sapa-sapa tak boleh bersama saya sila keluar, atau dikeluarkan. Inilah ugutan-ugutan yang dibuat oleh kp ini, menyebabkan pegawai2 dan staf2 yang berstatus kontrak goyang lutut kecuali mereka yg sewaktu dengannya. Selepas memecat Tkp dalam masa 24 jam, dan diganti pula oleh tkp beberapa jam selepas memecat Tkp lama, dia pula mengulangi ugutan-ugutan itu, katanya sapa-sapa tak boleh bersama kp baru keluarlah. Ugutan-ugutan ini hanya berhenti selepas mereka barangkali dipanggil oleh pihak tertinggi, ataupun selepas Yb Timbalan M membuang bising di lobi parlimen.

Agensi ini sangat gagal menaikkan semangat patriotik dan taat setia kepada kerajaan persekutuan, sebaliknya telah berjaya menyelematkan imej si peliwat tegar pujaan mereka. Bayangkan, seorang pensyarah di universiti dari Ibu kota dibayar dalam RM5,000 sebulan dengan harapan dapat memberi idea untuk menaikkan semangat cinta kepada negara, malangnya tahun ini, agensi ini sambutan hari kebangsaan pun tak ada aktiviti. Tak percaya sila layari Blog Kp ini http://www.btn.gov.my/blog/ sudah berbulan-bulan tak aktif. Lihatlah pula laman web agensi ini http://www.btn.gov.my/ , aktiviti bulan April hingga Disember 2011, setiap bulan hanyalah 3 atau 4 atau 5 aktiviti sahaje setiap bulan. Selebihnya beraktiviti di Kuala Nerus dan membawa puteri Tengganu naik flight free ke Kuala Lumpur dan membawa orang kampung naik berbas-bas free ke kem dekat klia sana. Kosnya kira sendirilah.

Eh sori sori, saya lari topik pulak, kp agensi ini satu-satunya agensi kerajaan persekutuan yang tak percaya video seks Anwar dengan China doll tu...ops yg kes liwat tu tak leh komen, nanti jadi menghina mahkamah. Anda tak percaya....betul tak percaya...pergilah tanya pegawai-pegawai mereka. Di KL dia bercakap tak percaya, di PUtarjaya dia kata tak percaya, dalam mesyuarat kita diberitahu dia marah pegawai-pegawai dia malah dia lawan pegawai-pegawai dia yang asyik percaya video seks anwar tu. Di Selatan, di timur, di mana-mana dia cakap kat pegawai-pegawai dia, dia tak percaya langsung video seks anwar tu...Macam mana ne Najib, pegawai u sendiri tak percaya.

Susah-susah sejak April hingga Disember dah lebih 10 pegawai terdiri dari TKP, Tk, Pengarah-pengarah, Penolong Pengarah dan kakitangan biasa telah meletak jawatan, mencari tempat baru dan khabarnya, Human Resorces menerima banyak lagi yang minta markah mereka, minta pengesahan itu ini, dengan tujuan nak keluar dari agensi yg dipimpin oleh para-para musang berbului ayam.Tapi Tkp biasalah, dia kawtim punya baik, dia buat report semua yg pindah-pindah tu sebab dapat tawaran menarik di tempat baru...husssh hampas, bukan sebab tu lah, sebab mereka berusahalah keluar cari tempat baru sebabb taka nak bersekngkol dengan para-para musang berbulu ayam..Ini belum lagi senatai-senarai penceramah yg telah digam dan diharamkan masuk kem, kecuali dgn kebenarn kp, dan Tkp yg arahkan kita dulu berdemo sokong Anwar...

Tak percaya, buatlah Sidang Akhbar suruh dia bercakap dan tanya dia percaya ker tak Video seks Anwar tu...Hmm maung dia nak menjawab. Paling tidak mulut dia bercakap sudahlah, cukuplah, kita crita benda lain. Tak percaya lagi, minta PapaGomo buat Seminar, tak payah buku-buka, Seminar Tertutop, bagi dia satu sesi, minta dia bercakap pasal AnwarIbrahim, pasal Video Seks Anwar Ibrahim...Nak tengok dia putih ke kelabu musang berbulu ayam.

Ok lah, kita stop di sini dulu. Next kita tunjuk bukti mcmana wang agensi ini disalur kepada pihak pembangkang!!! sabarrr. Bagi kami, semua ini untuk menyelamatkan PM Najib kita daripada menjadi seperti Gadafi dihancurkan oleh musang berbulu ayam...Itu aje...



cilok dari  sini
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List