Bila Menteri Besar Berasa Besar

on Jan 28, 2012




"Buku Jingga bukan al-Quran” yang harus dipatuhi sepanjang masa.
“Ada perkara boleh laksana dan ada perkara yang tidak boleh...kena lihat pada keadaan,”

“Sekarang nak suruh saya buat macam Umno pula, semua perkara di bawah urusan KUIN...saya tidak campur tangan, biar pihak pengurusan dan pentadbiran yang buat,”


“Kalau Pakatan Rakyat nak ambil tindakan terhadap saya, ambillah...ini urusan universiti, saya tidak campur tangan (dalam soal tindakan tatatertib),” tambahnya.




...............AUKU pun bukan al Quran ....................................

Photobucket

3 comments:

Anonymous said...

So?apa halnya sampai minta tindakan kalau dah tau keduanya sama je..malah AUKU dah di perundangkan,buku jingga manifesto..kalau gitu ngapa tak bagi guru 500 di Selangor,Kelantan,PP-ambila tindakan juga kerana gagal ikut buku pelangi eh jingga..

bila prof rasa terlalu pandai campurlak bila boggera rasa cam blog dia pengaruh sangat..heheh

mohahz said...

bila blog pr dh jd macai umngok..ni la dia...senang sikit keja umngok...perangai mcm celaka.

Anonymous said...

Aku ada soalan untuk semua blogger pro Pakatan Rakyat.

Hangpa semua ni nak Pakatan Rakyat menang ka, atau kalah dalam PRU13? Kalau nak kalah hangpa balun Menteri Besar aku tu teruk-teruk sampai PAS Kedah tak leh bangun, tapi kalau nak menang... buatlah cara nak menang... bijaksanalah sikit dalam penulisan tu... siasat dan ketahui perkara sebenar yang berlaku di KUIN.

Aziz Bari memanglah aku respect, tapi kalau dah bijak sangat apa kata tawar diri wakili budak-budak tu ganti Hanifa Maidin... baru best.

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List