BN Nak Kekalkan Kuasa Cara Samseng DiGunakan

on Feb 29, 2012




Dulu pernah diucapkan ..'Kalau Pembangkang menang..mereka(Pembangkang)akan huru harakan negara..'
kata-kata itu aku dengar semasa PRU yg lepas..bila BN kehilangan 5 negeri..tetapi realitinya BN menjadi kurang ajar bila tidak dapat menerima kenyataan mereka kalah di Perak..maka rampasan kuasa berlaku..

Hari ini..pimpinan BN mula membuat rayuan supaya memberi mereka mandat lagi pada PRU yang akan datang..maka berbagai janji dan umpanan ditabur ke seluruh pelosok negara..mengharapkan rakyat jatuh kasih kepada BN semula..sudah 54 tahun diberi peluang berkuasa..sepatutnya BN tidak perlu merayu..melainkan BN sudah menjangkakan akan kekalahan BN..terimalah hakikat..

Namun dalam masa yang sama..BN melancarkan kempen menawan hati rakyat dengan keganasan..mewujudkan barisan samseng-samseng bagi tujuan menakut-nakutkan orang ramai..cara ini telah digunapakai ketika PRK Bagan Pinang..dan ia berhasil meraih kemenangan..apakah cara ini juga akan menjayakan BN untuk terus memegang kuasa..??

Rakyat perlu pemerintahan yang disayangi..bukan yang ditakuti..dan jangan lupa kuasa rakyatsentiasa melebihi kuasa pemerintah..kalau BN nak tengok kuasa rakyat try..test..cubalah bikin rakyat marah..



di ceramah YB Nurul Izzah.....
orang yang hampir menumbuk Nurul Izzah dikatakan hendak menjaga keselamatan Nurul Izzah..
boleh percaya ke..??cehh..!!


Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List