Najib Dengan 7 Dosa Besar

on Mar 17, 2013




TANAH MERAH, 15 MAC —NAJIB RAZAK MENGAJAK RAKYAT SUPAYA MENOLAK PAKATAN PEMBANGKANG TERMASUK PARTI PAS DI KELANTAN PADA PILIHAN RAYA UMUM (PRU) KE-13 AKAN DATANG KERANA MEREKA TELAH MELAKUKAN TUJUH DOSA BESAR TERHADAP RAKYAT DAN UMAT ISLAM DI NEGARA INI. 

“Dosa Tian Chua (Naib Presiden PKR) terhadap isu di Lahad Datu dan tahaluf siyasi (kerjasama politik antara PAS, PKR dan DAP) merupakan antara tujuh dosa besar pembangkang terhadap rakyat. 
“Kalau saya dahulu mengumumkan tujuh perkara untuk rakyat Kelantan, kini tujuh dosa besar mereka yang ambo nok sebut hari ini,” katanya.

Tiba-tiba.. Ribut melanda sebaik saja Najib membuat tuduhan kononnya ada 7 Dosa Besar Pembangkang Terhadap Rakyat & Umat Islam. Rupa-rupanya langit persis tidak bersetuju dengan kenyataan Najib itu, lalu turunlah ribut menghentam program Najib berkenaan. 


Kisah ribut yang meghentam program Najib di Kelantan Serambi Mekah itu tentu tidak disiarkan oleh BERNAMA dan media massa pencacai UMNO.


Dngan jelas video ini memaparkan khemah yang disediakan beterbangan umpama dilanda puting beliung sebaik sahaja Najib terus menabur fitnah dan adu domba kononnnya Pakatan Rakyat hanya tahu berjanji tapi tidak pernah ditepati.




Lihat gambar di bawah ini.

  





  

Sejurus setelah Najib selesai menghabiskan ucapan, disusuli dengan iringan lagu-lagu memuja Barisan Nasional (BN), tiba-tiba angin yang kuat melanda sekitar tapak himpunan menyebabkan tiga buah khemah besar yang dikhaskan untuk penduduk terbang melayang dan hampir mengenai beberapa buah yang lain.




Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List