PAK HABIB DAKWA NAFSU SEKS SITI AISHAH DIKUNCI !!!

on Dec 12, 2010


"You kena tanya bapa Aishah kenapa dia kunci pintu dan kunci nafsu anaknya."


Itu kenyataan bapa Syed Abdullah atau Uncleseekers. Syed Hussein Alattas atau lebih dikenali dengan gelaran Pak Habib. Pak Habib menjawab soalan yang ditujukan wartawan mengenai kisah cinta anaknya bersama bekas Permaisuri Agung, Siti Aishah.



Pak Habib dalam kenyataannya tidak pernah menghalang cinta anaknya itu kerana menganggap anaknya sudah mampu membuat keputusannya sendiri. Beliau juga mempersoal tindakan media menyalahkan anaknya itu sedangkan Siti Aishah yang mencari anaknya.

Malah, Pak Habib menyalahkan bapa Siti Aishah, Dato' Seri Abdul Rahman sebagai tulang belakang permasalahan ini kerana terlalu mengawal anak perempuannya yang dahagakan suami. Bapa Siti Aishah dakwanya tidak wajar menghalang cinta Siti Aishah dengan mana2 individu kerana anaknya masih muda dan cantik. Sewajarnya Siti Aishah diberi peluang kedua untuk mendirikan rumah tangga bersama teman pilihannya.

Pak Habib juga berasa pelik dengan tindakan sesetengah pihak yang menyumpah tindakan anaknya hanya menceritakan kisah hidupnya bersama bekas Permaisuri Agung. Beliau mendakwa, itu merupakan hak anaknya untuk menentukan masa depannya dan setiap manusia dianugerah perasaan kasih sayang dan cinta tanpa mengira darjat dan pangkat.

Uncleseekers sebelum ini digambarkan seolah2 melarikan Siti Aishah dari keluarganya walhal cinta mereka dikatakan amat telus dan direstui ibu Siti Aishah. Sebelum ini Siti Aishah telah menfailkan saman terhadap Uncleseekers kerana telah mengaibkan beliau.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List