Tidak tahan godaan wang

on Jan 3, 2011




RAMAI gadis tempatan terperangkap dengan dunia pelacuran kerana mahu hidup mewah. - Gambar hiasan





KUALA LUMPUR - Bermula dengan mahu mencari wang bagi menggantikan komputer riba pemberian ibu yang hilang ketika di asrama, Arin (bukan nama sebenar), 27, tidak menyangka dia akhirnya terjebak dalam dunia pelacuran kelas atasan yang tidak pernah dikenalinya sebelum ini.
Meskipun dia terlibat dalam dunia penuh noda itu selama 45 hari sahaja, ia sudah cukup untuk menyebabkan gadis itu merasakan dirinya sangat kotor berbanding insan lain di dunia ini.
Malah bekas pelajar institusi pengajian tinggi (IPT) tempatan itu yang kini bekerja di sektor awam, masih tidak percaya tentang hakikat sisi gelap hidup yang dilaluinya itu.
"Saya perlu mendapatkan RM3,000 untuk menggantikan komputer tersebut tetapi ia bukan mudah bagi seorang pelajar seperti saya," katanya secara jujur dalam pengakuan terbuka kepada Kosmo! 



Saifuddin terkejut pelajar melacur - terkejut ke ????


Tekanan hidup kerap membuatkan seseorang gagal berfikir dengan matang sebaliknya memutuskan perkiraan yang silap.

Ada di antara mereka hidup mewah dan bayaran yang diterima setiap kali di langgan adalah lebih dari RM1000 semalam.

Timbalan Menteri Pengajian Tinggi , Datuk Saifuddin Abdullah terkejut dan kecewa dengan pengakuan Arin yang sanggup melacur semata-mata untuk mendapatkan sebuah komputer riba tetapi berharap ia merupakan perkara yang terpencil.

Beliau berkata. tindakan Arin itu sememangnya tidak wajar kerana sanggup mengambil jalan pintas itu untuk menyelesaikan masalah. baca ini
Untuk pengetahuan Datuk Saifuddin, ini sememangnya sudah lama berlaku , kerana kesesakan hidup di Kuala Lumpur yang kos nya terlalu tinggi ada yang melacur secara terhormat. Ada antara mereka ini yang suka mencari lelaki yang berusia yang punya kedudukan yang baik sebagai sugar daddy dan akan dayang memuaskan nafsu sugar daddy mereka di hujung minggu dan mendapat upah yang lumayan.

Tidak hairan jika kita dapat melihat ramai gadis gadis muda dengan lelaki yang telah berusia dan mereka ini adalah penduduk IPT.Tidak kurang juga lelaki lembut dari IPT yang menggadai body kepada orang orang yang lebih dewasa yang sukakan sex dan layan layan lelaki lelaki lembut ini.

Datuk Saifudddin perlu lah melupakan kemelut politik  untuk menumpukan dan mencari jalan penyelesaian terhadap isu ini. Kementerian datuk perlu turun padang dan mengawasi kawasan kawasan penginapan mereka.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List