Mo3M MAKCIK BERAPI........

on Jun 29, 2011

Setakat video bangsat... tak main ler!!




Setelah muncul dengan video memberi penjelasan tentang fitnah video lucah Anwar, hari ini Johari Abdul pula dilemparkan dengan tuduhan, kononnya dia meminta wang 'pelincir' sebanyak RM100 000 dan RM 1 juta bagi setiap ahli parlimen yang berjaya yang dipujuknya menonton video itu daripada Datuk 'T'

Siapa punya kerja gilerr yang jijik ini??

Ha ha ha ha ....Siapa lagi kalau bukan Papa Gomo, blogger, si kaki fitnah tersohor 1Malaysia. Dia telah bertindak meng-upload-kan video yang merakamkan perjumpaan Johari Abdul dengan Trio Datuk 'T' bagi menonton video lucah yang kononnya melibatkan Anwar Ibrahim.

Ceritanya di sini dan terdapat satu komen yang aku suka. Interesting.... so I copy & paste jer lah untuk N3 pagi buta ni. Malas nak komen, sebab mata pun dah tak larat nak angkat. Ngantuk gilerr beb!!

Apa yang dikatakan oleh Bumiputera Berjaya amat benar dan aku setuju ya amat. Korang layan jer lah.......

Bumiputera Berjaya ·  Pengulas Tertinggi · Managing Editor, JustNews.com di CNN International
Rakaman ini boleh pulak guna pakai kamera jenis baik dan berwarna.. masa nak rakam video seks mengapa hitam putih dan kabur? tunjuk jam tangan jenama "Omega".. tetapi semasa di Mahkamah langsung tak sentuh mengenai jam "Omega" ni...UMNO BOLEH TIPU SEMUA RAKYAT SETENGAH MASA... SETENGAH RAKYAT SETIAP MASA.. TETAPI TIDAK MAMPU NAK TIPU, KELENTONG DAN PERBODOHKAN SEMUA RAKYAT SETIAP MASA...KISAH INI SEKADAR MEMASTIKAN PENYOKONG TEGAR UMNO TIDAK GOYAH DALAM MELAHIRKAN SOKONGANNYA KAPADA UMNO.. TAK LEBIH DARI ITU...TIDAK MAMPU MEMIKAT DAN MENAMBAT HATI RAKYAT YANG MAMPU BERFIKIR DAN MENILAI TERUTAMANYA PENGUNDI-PENGUNDI BARU DAN ANAK-ANAK MUDA.
Well... itu semua satu tuduhan yang cuba memberi persepsi negatif terhadap Johari Abdul. So... kalau nak rakyat percaya yang Johari Abdul ini seorang yang haprak.... sila kemukankan bukti sahih dan kukuh. Setakat video bangsat tu.... tak main ler!!


0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List