HEBAT NYA JUS MONAVIE.

on Aug 6, 2011





KETERANGAN LANJUT :- 
CALL / SMS AME (013-2295532)



Jus Monavie ini mendapat sambutan hangat dan diperakui oleh ramai saintis di seluruh dunia. Ia telah terbukti mampu membekalkan khasiat optimum dan nutrien berkualiti tinggi yang tidak terdapat dalam makanan tambahan lain untuk keperluan badan kita.



Khasiatnya telah diperakui oleh ramai pakar-pakar pemakanan terkenal dunia serta mendapat liputan meluas terutamanya di Amerika Syarikat dan Eropah.

Kesan-kesan pemulihan semulajadinya telah banyak terbukti dan diperkatakan melalui testimoni-testimoni seluruh dunia dan kini Monavie mula bertapak di pasaran Asia untuk kita berkongsi bersama akan khasiat dan kehebatannya.

Jus MonaVie adalah makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dari dalam badan kita.
Di samping itu, ia juga membekalkan nutrien-nutrien yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.

Kajian menunjukkan ramai orang yang mengamalkan jus herba atau makanan tambahan yang lain akan bertukar dan beralih arah kepada jus Monavie setelah mula meminumnya.
Jus Monavie membekalkan khasiat-khasiat berikut:

1. Vitamin
2. Phytonutrients
3. Dietary Fiber
4. Trace Mineral
5. Complex Carbohidrat
6. Amino Acid / Protein (menyerupai Profil Telur)
7. Omega 3,6,9 (menyerupai minyak buah kurma)

Jus Monavie mengandungi 19 jenis buah-buahan!


Ramai yang berjaya sembuh dari pelbagai penyakit kronik mereka setelah meminum Jus Monavie. Anda boleh lihat testimoni di sini. Berikut adalah antara penyakit yang dapat dibantu dengan Jus Monavie.

* Susah tidur malam
* Sakit Sendi
* Lemah Lutut
* Kolestrol Tinggi
* Kencing Manis
* Buah Pinggang
* Gout
* Sakit kulit, Gatal-gatal
* Arthritis
* Sakit Jantung
* Kanser
* Stroke/Lumpuh
* Sakit tulang belakang
* Resdung
* Eczema
* Letih Lesu

* Asma
* Haid Tidak Teratur
* Lemah Antibodi
* Denggi
* Sembelit
* Buasir
* Jangkitan Faraj
* Gastrik
* Darah Tinggi
* Lemah Tenaga Batin
* Mati Pucuk
* Ingatan lemah
* Mudah Lupa
* Alzheimer
* Alahan





Dr. Nicholas Perricone, MD, FACN, adalah dermatologist yang diiktiraf oleh badan klinikal dan kajian dermatologist dan CEO kepada syarikat NV Perricone MD, Ltd, syarikat pembuatan dan peruncit barangan penjagaan untuk kulit dan makanan kesihatan. Beliau dalam bukunya menggambarkan MonaVie sebagai makanan paling berkhasiat dan bertenaga di dunia. Pati buah bertenaga paling sempurna dan semulajadi.



Dr. Penny Kris-Etherton, PhD, RD, bertugas di fakulti Pennsylvania State University sejak 1979, dan telah dilantik sebagai Distinguished Professor of Nutrition di Pennsylvania State University sejak 1996. Beliau berkata,"Saya berasa bangga menjadi sebahagian daripada MonaVie Scientific Advisory Board. Saya percaya MonaVie telah dan akan terus berusaha untuk menetapkan sasaran dalam industri minuman kesihatan di dalam mempromosikan kesihatan dan kesejahteraan di kalangan komuniti di seluruh dunia.



Dr. Alex Schauss, PhD, FACN, telah bertugas sebagai ketua saintis di Natural and Medicinal Products Division of AIBMR Life Sciences, Inc., in Puyallup, Washington, selama 27 tahun. Beliau adalah Adjunct Research Professor of Botanical Medicine di National College of Naturopathic Medicine di PortlandOregon. Beliau berkata,"Pengalaman selama lebih 30 tahun dalam bidang nutrisi, membuatkan saya sangat menghargai kelebihan yang nyata dari segi nutrisi yang dijumpai dalam buah acai berri. Saya berharap untuk berkongsi maklumat yang akan ditemui di masa hadapan melalui apa yang kita akan pelajari tentang acai berri dan bagaimana jus MonaVie boleh memberi manfaat kepada orang ramai.


KETERANGAN LANJUT :- 
CALL / SMS AME (013-2295532)


0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List