Husam Tidak Tahu Dia Akan Dihantar Ke Pusat...?

on Dec 20, 2011



Baru2 ini beberapa akhbar internet melaporkan yang Husam Musa mungkin akan ditolak ke Pusat. Ini bererti Husam Musa akan melepaskan jawatan Exco beliau untuk menumpukan tugas2 di PAS Pusat.



Mengikut sumber Tulang Besi yang amat dipercayai dan telah menelefon Tulang Besi dari luar negeri berkali-kali:


Keputusan Menaikkan Husam ke Pusat TIDAK LANGSUNG DIKETAHUI oleh Husam Musa sendiri



Selamat kita katakan, keputusan ini adalah antara langkah-langkah yang sedang diambil oleh musuh Husan untuk membersihkan Husam sama sekali dari persada politik Kelantan.

Ini kerana Husam Musa dianggap sebagai "pembantu-pembantu ayahanda" seperti yang diterangkan dalam rangkap di bawah:


Di mana pergi pembantu – pembantu ayahanda yang sesat pekerjaan mereka itu di sisi tuhan!? Semoga Allah melaga- lagakan di antara mereka pula di dunia ini agar mereka segera bertaubat!
Hakikatnya, Husam Musa telah melakukan dosa yang amat besar. Yakni, Husam Musa telah MENGAGALKAN AGENDA PERPADUANG DENGAN UMNO. Seperti rangkap di atas, Husam Musa adalah yang dituduh menghasut Tok Guru Nik Aziz untuk menolak kerajaang perpaduang dengan UMNO.

Maka, sekarang ini Husam Musa mesti dihukum dan dibalas dosa nya. Maka, wajiblah Husam Musa dibuang dari negeri Kelantan sama sekali.

Bagi Tulang Besi, Husam Musa sepatutnya bertanding di peringkat Pusat dan Negeri. Beliau boleh memain peranan di Negeri dan di Parlimen sekaligus. Bukannya beliau dibuang dari negeri ke Pusat.

Jahat sungguh manusia2 yang berlindung di sebalik jubah dan janggut serta kereta Honda Elysson mereka itu.

Semoga Allah SWT mengagalkan perancangan jahat puak2 yang tidak laku di Kelantan ini.

Tulang Besi

ps ada yang komen mengatakan Tulang Besi hanya mengada-adakan cerita. Namun, Tulang Besi ingat dahulu sewaktu Tulang Besi mendedahkan mehnah Hasan Ali, orang telah menuduh Tulang Besi mengada-adakan cerita juga.

Hanya yang Tulang BEsi tahu, kalau Tulang Besi tidak mengambil tindakan mendedahkan konspirasi ini, Kelantan bakal hancur.


komen:-


Anak muda benci UMNO said...


begitulah dunia, nama juga perjuangan , lepas satu akan ada lagi seribu halangan,semuanya adalah janji ALLAH ,orang2 yang beriman itu adalah orang2 yang sentiasa di uji dan dan di coba.
Kalau dulu gang2 Husam di tuduh dengan pelbagai tohmahan,politik wang,erdogen dan suara dari lubang tikus semuanya dengan tenang di hadapi dan ALLAH telah menunjukan jalan KEBENARANnya pada hari ini.
Yang bergaduh adalah sesama kumpulan yang pro kepada kerajaan perpaduan.
Idea pelik kerajaan perpaduang inilah yang telah melemahkan PAS seketika,dan mereka2 yang terlibat bergaduh sesama mereka hari ini mungkin kerana niat untuk mendapat sesuatu dari kerajaan perpaduang tidak kesampaian.
Sepatutnya stoppa ali tidak mengeluarkan kenyataan seolah olah cuma umno yang memerangkap?
Apakah perangkap tidak termasuk cikgu PA? yang berusaha ke arah itu?
Waktu itu itu semua peluru di tuju ke HUSAM atas alasan kepimpinan ULAMA, HARUN DIN< HARUN TAIB>DIN TAWI ANGRY BIRD.
Hari ini seperti di petik harakahdaily Harun taib seolah2
lupa yang dia juga tidak pernah menasihat begitu waktu itu supaya sayang sesama jamaah,Dan mungkin juga waktu dia juga tengah berbincang hal kerajaang pepaduang di terngganu.?
Moga Allah menyelamatkan PARTAI ISLAM SEMALAYSIA DARI MEREKA YANG BERCITA@ SELAIN DARI MATLAMAT PAS ITU SENDIRI, walaupun mereka itu memakai jubah2 labuh dan berkupiah puteh, ber bush jacket dan sebagai nya.
Pada semua ahli PAS marilah kita jadikan selogan KEPIMPINAN ISLAM YANG BERTAQWA untuk selamatkan PAS.
ALLAHUAKBAR

otakBesi said...


aku otak besi,
Mungkin digemari diluar Tanah serambi Mekah, namun amat terasing kepada manusia penghuni Tanah Serambi Mekah (TSM).
Mungkin para pesilat TSM merasakan silatan si Husam amat janggal dan pelik, bukan sahaja kepala musuh disepak, namun paha sesama pesilat juga di cubit.
acap kali majlis guru-guru silat terasa hati, bila si Husam seorang pesilat muda cuba menayang-nayang keris saktinya dihadapan muka ahli majlis guru.
Inilah sebahagian kisah pesilat si Husam yang sepatutnya dibawa ke langit, bagi meredakan amarah majlis guru silat.
Aku rasa dgn rendah hati aku luahkan sokongan ke atas hikmat pilihan ini.

otakBesi said...



4 jenis manusia yang mesti diterbangkan keluar dari PAS Kelantan.
Husam Musa. Takiyuddin Hasan, Nik Abduh Nik Aziz, Arifahmi.



sumber
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List