Sifu Pembangkang Adolf Hitler

on Sep 20, 2012




Sehari dua ni Dr Mahathir semakin galak keluarkan kenyataan. Paling terkini berkenaan pendapat beliau bahawa jika Barisan Nasional kalah dalam PRU 13 nanti, negara akan berada dalam keadaan yang tidak menentu dan bahaya. Haha...terserlah begitu takutnya Mahathir sekarang kalau Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri., 

Tapi kali ini penulis tak mahu mengulas panjang hal Mahathir yang semakin gabra ni. Penulis  sangat tertarik dengan ucapan MB Pahang Adnan Yaacob dalam Dewan Undangan Negeri Pahang kelmarin yang menuduh pembangkang mengikut idola  Adolf Hitler dengan menabur fitnah berulang-ulang. Lama-lama orang akan percaya, katanya.

Sebenarnya semua orang tahu apa yang  Adsnan katakan itu sebenarnya tak lebih dari  'pecah' rahsia akan kelakuan UMNO BN selama  ini. 

Cuba  anda tengok siaran berita TV3  , Buletin Utama. Jika suatu isu berkaitan pembangkang, mereka  akan siarkan berulangkali dan berhari-hari hal yang sama. Begitu juga  dengan Utusan Malaysia. Mereka  akan siar, putar  semahu-mahunya setiap hari. Sampaikan semua orang dah tahu akan strategi mereka  ini. Rupanya mereka ini mengikut idola  'Hitler'.

Begitu juga  dengan pencacai UMNO yang terdiri dari bekas-bekas PKR  yang lompat parti. Mereka  akan 'putar' berhari-hari benda  yang sama supaya orang akan percaya.

Nampaknya UMNO BN ini dengan budaya fitnah sekan tidak dapat dipisahkan..



Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List