Ibu-Ibu Di Amerika Boleh Tidur Dengan Sesiapa Sahaja...:- Tun M

on Sep 20, 2012


Dr M says American mothers are promiscuous in attack against US free speech

Tun Dr Mahathir Mohamad menyatakan hari ini bahawa ibu-ibu Amerika "tidur dengan sesiapa sahaja" apabila dia menyerang Amerika Syarikat kerana mempertahankan kebebasan bersuara.

Mantan perdana menteri Malaysia lantang berkata idea kebebasan bersuara sebagai sebahagian daripada hak asasi manusia adalah salah satu yang tidak boleh diterima dalam budaya Asia atau umat Islam di seluruh dunia.

Dr Mahathir , bagaimanapun dalam serangan terhadap Amerika Syarikat yang telah secara rasmi mengutuk filem itu.

"Ia akan kelihatan bahawa dunia liberal Barat percaya bahawa kebebasan bersuara adalah lesen untuk mengutuk dan menghina orang lain tanpa had. Saya fikir nilai Barat telah gila, "Dr Mahathir menulis dalam blognya hari ini.

"Bagaimana perasaan anda jika ada individu datang kepada anda dan memanggil anda 'anak haram, keturunan daripada hubungan seks antara ibu dengan beberapa lelaki yang bukan suami yang sah di sisi undang-undang'?"

"Amerika tidak akan merasa apa-apa kerana dalam masyarakat mereka ini adalah normal. Ibu-ibu mereka tidur dengan sesiapa sahaja, "kata veteran politik itu.

Amalan sedemikian akan dianggap sebagai norma dalam masyarakat Amerika, katanya, sambil menambah bahawa selain daripada ibu-ibu di Amerika, bapa juga berkelakuan cara yang sama.
"Ia adalah satu ungkapan kesamaan jantina," katanya.


sumber
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List