Cuba kerajaan PR pula. Inikali lah.

on Apr 27, 2013






Apakah rakyat Malaysia bersetuju sekiranya PR memerintah Malaysia. Sekiranya bersetuju PR menawarkan berbagai-bagai kemudahan untuk rakyat seperti yang diumumkan pemimpin PR sekiranya menang PRU 13 ini, hari ini menang besok harga minyak turun.

Bukan itu saja rakyat juga akan dapat menikmati rumah mampu milik, saman AES akan dibatalkan dan hapus cctv AES, caj eletrik murah manakala pendidikan percuma itu akan menghapuskan pinjaman PTPTN, begitu juga dengan kemudahan asas kesihatan percuma, air juga akan di caj rendah.

Bantuan kebajikan masyarakt akan dinaikan kepada RM500 seorang, Lynas akan ditutup, kepada rakyat yang mengunakan lebuhraya Tol akan dihapuskan, inilah yang dinamakan kerajaan rakyat, dari rakyat kepada rakyat yang tentunya rasuah dan penyalahan kuasa akan terhapuds dengan sendirinya.

Kepada golongan muda yang berhasrat untuk memiliki kenderaanm janji PR apabila diberi mandat nanti ialah harga kereta akan diturunkan dan tidak membebankan rakyat dari dihambat oleh bank-bank yang memberi pinjaman. Tentunya akan memberi kepuasan kepada seluruh rakyat.

Dengan jelas telah dinyatakan akan perkara yang akan berlaku setelah PR diberi mandat, yang peliknya Kerajaan BN sekarang baru mahu buat akujanji, tahukah kita bahawa kerajaan BN telah 56 tahun memerintah malaysia, kenapa perlu ada akujanji, laksanakanlah apa yang hendak dibuat, kenapa mahu tunggu selepas PRU sedangkan kuasa sudah berada ditangan.

Nampak benar satu lagi corak hendak menipu rakyat, rakyat malaysia sudah matang dan cerdik, ini malaysia bukannya negeri afrika yang masih dicekam kemiskinan. Oleh itu inikalilah.



yang ku dengar dan ku lihat


Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List