Punca Zulkifli Nordin Jadi Calon Parlimen Shah Alam...!

on Apr 18, 2013





Pelik dan hairan. Zul Nordin ni taraf macai je dalam PERKASA. Ibrahim Ali adalah pengasas serta Presiden PERKASA merangkap orang kesayangan Dr Mahathir Muhammad. Mengapa Zul Nordin pulak yang dapat kerusi tapi Ibrahim Ali tidak?
Sedangkan Zul Nordin adalah liabiliti yang lebih besar berbanding Ibrahim Ali. Sekurang2 nya tiada video jelas Ibrahim Ali memaki dan menista kaum dan agama Hindu.

Pencalonan Zul Nordin bakal menyebabkan undi India kepada BN jatuh dengan menjunam. Ditambah Zul Nordin ahli PERKASA yang dibenci oleh kaum Cina.

Pencalonan Zul Nordin sebenarnya menguntungkan Pakatan Rakyat dengan sebegitu besar terutama di kawasan2 campuran. Dan Dato Najib maklum berkaitan perkara ini.

Dan Ibrahim Ali sudah dikenali di kerusi Parlimen Pasir Mas tu sejak zaman berzaman. Ditambah pula Ibrahim Ali adalah penyandang kerusi Parlimen Pasir Mas. Tiada sebab pencalonan tidak diberikan kepada Ibrahim Ali kerana beliau mampu menawan kembali kerusi tersebut dari PAS.

HABIS TU KENAPA CALONKAN ZUL NORDIN JUGAK? DI SHAH ALAM PULAK TU?

Ramai lupa, sewaktu isu pembunuhan Altantunya berlaku, kedua2 pegawai polis Sirul dan Azilah telah mengambil Zul Nordin sebagai peguam mereka.

Mengikut kawan lawyer Tulang Besi, di dalam simpanan Zul Nordin adalah akuan bersumpah kedua2 anggota polis tersebut.

Tak tau apa kandungan akuan bersumpah mereka, namun kalau sampai boleh bertanding di Shah Alam tu, konfirm la akuan bersumpah tu sangat2 panas bagi orang2 besar BN. 
~tulang besi


Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List