Najib Kena Kencing...?

on Jun 15, 2013



Part 2 :- 




Semalam bila aku keluar artikel http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/06/siapa-pegawai-najibrazak-yang-bagi-pm.html ramai yang call aku tanyakan siapa Pegawai/Penasihat Najib yang aku maksudkan dalam artikel itu jadi atas permintaan ramai maka aku siarkan printscreen text yang dihantar kepada aku dan atas sebab sebab melindungi identiti si penghantar maka no phone nya terpaksa aku padamkan.Nanti takde sape lak yang berani nak hantar apa apa info pada aku lagi..he he he.

Walaupun aku tidak dijemput (mana Umno/PM nak jemput aku..kan aku ini anak gampang Umno) menghadhiri Majlis Pertemuan Penggiat Media Sosial Dengan PM haritu,tapi maklumat tentang apa yang berlaku didalam dan diluar majlis tetap sampai kepengetahuan aku.Dikhabarkan tidak ramai NAMA BESAR bloggers yang menghadhiri majlis tersebut dan blogger hebat sapertiPapagomo,Parpukari,RBF,GAP,Medan Info Kita,RAK dan ramai lagi tidak kelihatan didalam majlis itu.Ntah iya atau tidak  dikhabarkan ada macam gerakan MEMBOIKOT majlis ini oleh nama nama besar pada hari itu.Selain Rafi Awang Kecik aka RAK dengan Team Nadi Rakyat yang berprogram di Melaka pada hari itu,yang lainnya aku tidak pasti kemana mereka menghilang.Ada juga desas desus yang mengatakan ramai dikalangan MEREKA waktu itu sedang bercuti diVeitnam,Singapura dan Indonesia sebagai balasan kerja kuat mereka semasa PRU13 oleh "paymaster" masing masing.Untungnya....

Yang menjadi persoalannya...KENAPA PROGRAM DATUK AKMAR,JEBON DAN JALIL MYKMU SEAKAN DIBOIKOT BLOGGERS?

Seingat aku MyKmu bertanggung jawap menyokong Bloggers Besar ini dan ramai lagi sejak program pertama mereka di KL International Hotel dan diikuti banyak lagi program selepas itu yang bolehlah aku takrifkan sebagai program mewah dimana aku turut dilibatkan.

Agak tidak kena pada pandangan aku bila program yang dianjurkan mereka kali ini yang melibatkan PM dan dilangsungkan di Seri Perdana mendapat sambutan suam suam kuku dari nama nama besar ini?

Apakah jasa baik dan usaha Akmar,Jebon dan Jalil telah dilupakan sebaik tamat PRU13?





Nasib baik juga Pengerusi UMB Tun Faisal dijemput dan datang disaat saat akhir atas desakan seorang individu yang tidak perlu aku sebut siapa.Aku difahamkan walaupun Jebon dan Jalil MyKmu bernaung dibawah Datuk Akmar tapi UMBsenantiasa menjadi bahan kutukan dan kerap dipinggirkan dalam program program yang dianjurkan MyKmu.Mungkin UMB dilihat sebagai "saingan" yang suatu masa nanti membuatkan MyKmu,Jebon dan Jalil jadi tak relevan dimata Perdana Menteri.Tahniah kepada Tun Faisal dan Team UMB yang turut hadhir memberiSOKONGAN untuk program Perdana Menteri walaupun ada pihak yang berusaha meminggirkan mereka diperingkat awal.Sepatutnya MyKmu yang sudah begitu lama dialam siber ini sudah kenal siapa KAWAN dan siapa LAWAN mereka dan UMBbukanlah musuh mereka. Bak kata Tun Faisal sewaktu kami bertemu sehari selepas program itu....


"Walau apa pun yang cuba dilakukan oleh banyak pihak untuk memburukan imej saya dan UMB dimata Perdana Menteri,UMB dan saya tetap berdiri teguh dibelakang PM..."

Memang kata kata Tun Faisal itu satu komitmen jitu dari seorang Jenderal UMB,tetapi adakah @NajibRazak sedar akan semua ini atau dia masih khayal dengan "rasa dingin"gula gula angin yang disuapkan kemulutnya oleh tukang karut dan penglipur lara yang bergayut disekeliling pinggangnya?


Najib Kena Kencing...?

Part 1 :-

Aku terima maklumat dibawah dari seorang pengirim berstatus Anon.Macam aku selalu kata maklumat maklumat jenis macam ini memang suka singgah kat Inbox aku tanpa diundang.Sama ada maklumat ini sahih atau tidak taklah pulak aku pasti,tapi eluk gak buat pencerahan minda bloggers yang rasa diri mereka dah kena kencing dan nama mereka dijaja oleh pihak yang tidak bertanggung jawap selama ini.

Cuma aku tak setuju bila peranan UMB turut diperkecilkan seolah olah nama nama besar bloggers UMB saperti Dr.Novandri,Media Permatang Pauh,KedahkeKL,Mymassa,Pisau dan lain lain dikatakan bukan bloggers yang mengugguli carta terbaik sebelum dan sepanjang kempen PRU13.Memang ada bloggers jalanan yang menyelit dicelah celah Top 20 Bloggers Pro-BN,tapi rata ratanya adalah BLOGGERS NAUNGAN UMB.

Apa pun mesej dibawah ini aku rasa merujuk kepada perjumpaan PM dengan penggiat Media Sosial yang diadakan di Seri Perdana baru baru ini(gambar atas).Apa yang menarik adalah 3 nama yang dikatakan bakal membelasah segala DANA dengan menjual nama nama bloggers untuk kepentingan diri mereka.

BAKAL KAHWIN LAGI DAN BINA RUMAH BUNGLOW HARGA SEJUTA SIAP SWIMMING POOL?

Siapa haa?

ADA YANG DAH ORDER LAMBORGINI?

Siapa pulak?

Nanti alun alun kita kasi selak.....


Bro, aku pegi tea dgn PM semalam. Malu aku tengok PM ditipu hidup2 oleh pegawainya sendiri. A**** menipu PM apabila menyatakan dari 10 isu hot semasa PRU, 8 adalah dikuasai BN. Blog BN menguasai carta ranking kalahkan opposition. Kuasai isu? Mana pernah kita kuasai isu? Kita follow isu adalah. Kita tak pernah cipta isu dan sering ketinggalan kesemuanya. Pakatan dah beralih isu, kita masih main isu yang sama. Blog yg kuasai ranking bukan UMB atau bawah A**** tapi blogger jalanan usaha sendirian. Beruang Biru dan ODRR selalunya ketinggalan dua atau tiga hari. Tapi A**** kata pada PM bahawa Beruang Biru dan ORRT (Online Rapid Response Team) sbg medium sebar input yg amat berjaya. Kata A**** lagi, segala kegagalan BN adalah disebabkan oleh Red Bean Army. Kalau 8 dari 10 isu blog BN kuasai mcm mana boleh kalah dgn Red Bean. Nampak sangat menipu. PM kata akan bantu penggiat sosial media UMNO, jika ada apa2 keperluan maklumkan A****. Kesian blogger. Bakal banyak akan dikebas elaun mereka oleh A****, J***** dan J****. Dahlah sepatutnya ada antara mereka boleh dapat maksimum hingga RM5 ribu sebulan tapi dapat RM500 sebulan saja. Next PRU A**** bakal kahwin lagi dan bina satu lagi banglo RM1 juta yg ada swimming pool di dalam.


Aku Peduli Apa @ APA

Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List