Malaysia Akan Punah Jika PKR Ke Putrajaya

on Nov 7, 2010



Saya mohon penjelasan tuntas daripada sdra. Azmin Ali dalam isu ini. Saya juga menuntut penjelasan ikhlas daripada sdra. Anwar Ibrahim bagi menepis segala kecelaruan yang semakin jelas dalam parti pimpinannya.

Kalau dalam pemilihan parti seperti ini kepimpinan parti PKR gagal berlaku jujur dan ikhlas, bagaimana mungkin mereka akan ikhlas dalam pentadbiran jika mereka berjaya menawan Putrajaya! Malahan jika dalam pemilihan ini mereka sunggup menipu, apakah jaminannya mereka tidak menipu dalam kes liwat!!! Mungkin Anwar Ibrahim memang benar telah meliwat tetapi cuba menepis tuduhan tersebut melalui hujahan licik para peguamnya.

Saya mempunyai alasan untuk tonggeng dan kencingkan pemimpin-pemimpin PKR jahaman yang membohongi rakyat.

Kalian baca sendiri apa yang telah ditulis oleh blogger ini:

Aku sudah muak dengan segala kepincangan yang semakin nyata kebenarannya dan terus berlarutan dalam pilihan parti PKR. Zaid Ibrahim ditomah dengan segala macam hinaan palsu yang bersendikan husutan daripada Azmin Ali.

Permainan Ketua Umum parti, Datuk Seri Anwar Ibrahim semakin jelas dalam mencaturkan kepimpinan PKR dengan cara yang amat hina.

Kalau dulu ahli parti hanya mendengar rungutan dan cacian daripada penyokong Umno/BN terhadap PKR, sekarang ahli dan pemimpin parti PKR sendiri telah sedar akan segala penipuan dan permainan kotor oleh Azmin Ali dan dibiarkan berleluasa oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim sendiri.

Sokongan terbuka terhadap Azmin Ali dalam pemilihan jawatan Timbalan Presiden parti oleh pejabat Anwar Ibrahim bukan rahsia lagi. Banyak email-email propaganda yang membodek Azmin dihantar kepada para wartawan dan blogger daripada pejabat PKR. Syed Hussein, Khalid Jaafar dan Biro Komuniakasi, Parti Keadilan Rakyat adalah antara agent yang samada secara "terpaksa" atau sukarela telah menatang dan menjunjung Azmin Ali untuk jawatan Timbalan Presiden. Tidak cukup dengan itu, hujan fulus daripada Dato' S Khan memastikan gurkha-gurkha Azmin terus lena bertilamkan RM.

Dengar sini Anwar Ibrahim!! Kalau gini cara pemilihan parti PKR dijalankan, maka kamu dan pencacai-pencacai parti kamu tidak layak untuk mengkritik SPR atau mana-mana badan kerajaan yang menyeleweng. Parti kamu, Parti Keadilan Rakyat adalah Parti PENIPU Rakyat!

I asked if he was representing any of the candidates and was that why he was exposing this to me, as the person or persons he was supportive of were being affected.

He admitted that he was doing this because the leadership he favoured were being cheated, but he also said that he was doing this in the hope that something would be done to stop this cheating and, if nothing was in fact done, he saw no reason to remain with the party any longer.

I asked if he knew who was behind this.

Without hesitation, he named Azmin, aided, he said, by the party HQ secretariat, and certain members of the central election committee over which the chair, Dr Molly Cheah, no longer has any control.
Aku tak paham apa yang si Haris Ibrahim tulis ni. Kau semua orang cerdik pandai, kau baca sendirikat sini.


Pakatan Rakyat leaders brushed aside the recent by-election losses in Galas and Batu Sapi as part and parcel of the long and arduous journey to Putrajaya.

Sudahlah, jangan berangan untuk menawan Putrajaya. Lagi baik berusaha untuk tawan hati ahli yang semakin menyampah kepada PKR!!!

1 comments:

a.samad jaafar said...

bASUH BRO...BASUH... PKR SEMAKIN 'BUSUK' SELEPAS KEMENANGAN BESAR DLM PRU YG LALU.. BASUH CUKUP2 BRO...

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List