KES LIWAT 11.....CERITA BENGONG DAN BANGANG UNTUK RAKYAT MALAYSIA....

on Mar 10, 2011




Cerita 1..MACAM MANA SELUAR DALAM SAIFUL DIJUMPAI DI RUMAH TEMAN WANITANYA???


Saya masih ingat lagi sewaktu Saiful Azlan Bukhari keluar daripada 'persembunyian' untuk berhadapan dakwaan liwat2 terhadap Dato Seri Anwar Ibrahim. Dahinya kelihatan bertompok hitam. Maka ada blog pencacai Umno kata, lihat penampilan terbaru Saiful, dahinya hitam tak mungkin dia bercakap bohong.

Di Mahkamah, sewaktu mula-mula memberi keterangan Saiful mendakwa dirinya muslim yang baik, cuma sengaja tak mandi junub selama dua hari! Di mahkamah juga didedahkan DNA beberapa lelaki dijumpai dalam ...... Saiful. Barang kali di liwat beramai-ramai???

Hari ini watak sebenarnya terdedah lagi siapa Saiful berdahi hitam ini. Soalan saya mudah je, macam mana seluar dalam Saiful boleh dijumpai di rumah teman wanitanya? Adakah teman wanitanya buka kedai dobi???? Sila baca di sini Tak kan itu pun payah nak fikir?




Cerita 2.  Seluar dalam diambil dari rumah teman wanita Saiful




NONE
Perbicaraan kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim disambung pagi tadi dengan mahkamah mendengar keterangan dari pegawai penyiasat Supt Jude Blacious Pereira.
Menurut Pereira, pada jam 8.30 petang 29 Jun 2008, beliau pergi ke rumah pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan di Bandar Utama dan mengambil sehelai seluar hitam, sehelai seluar jenama Levi dan sehelai kemeja tangan panjang berwarna hijau.

Katanya, Saiful ada bersamanya dapabila dia menunjukkan barang-barang tersebut.

Barang-barang dikenal pasti oleh saksi di mahkamah.

Hadirin kedengaran ketawa ketika seluar dalam Saiful ditunjukkan pada mahkamah.

Pereira berkata, sehelai lagi seluar dalam berwarna biru-hitam diambil dari rumah teman wanita Saiful, yang telah dicuci.

Katanya, ketika itu seluar dalam itu lembab.

Sebelum itu, Pereira memberitahu mahkamah bahawa beliau telah mengambil KY gel jenama Johnson and Johnson ketika Saiful berada di hospital.

Beliau mengesahkan gel tersebut di mahkamah ketika ditunjukkan kepadanya.

Sementara itu, Periera memberitahu mahkamah prosedur rakaman lisan oleh polis hanya boleh dirakamkan sebelum jam 6 petang, justeru menyebabkan Anwar ditahan semalaman di lokap D9 Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur.

NONE
Katanya, penahanan itu bagi membolehkan beliau menyambung sesi keterangan Anwar pada keesokan harinya.

"Saya tahan kerana siasatan saya masih belum selesai. Ada beberapa soalan saya perlu tanya. Kami ada arahan tidak boleh rekod pada waktu malam," katanya.

Menurut Periera, sesi pada keesokan harinya diteruskan berkaitan pemeriksaan di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Peguam Cara Negara II, Datuk Yusof Zainal Abiden kemudian mengarahkannay merujuk kepingan gambar untuk mengecam individu-individu yang hadir ke kondominium Desa Damansara pada 26 Jun 2008 termasuk Anwar dan pengadu Saiful Bukhari Azlan.

Periera adalah saksi terakhir pendakwaraya.



1

Cerita 3.  Kes Liwat II: Saksi Jude Pereira Beri Keterangan, Sesuatu Yang 'Misteri' Berlaku Kenapalah Seluar Dalam Saiful Berada Di Rumah Teman Wanitanya




Perbicaraan kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim disambung pagi tadi dengan mahkamah mendengar keterangan dari pegawai penyiasat Supt Jude Blacious Pereira (foto). Menurut Pereira, pada jam 8.30 petang 29 Jun 2008, beliau pergi ke rumah pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan di Bandar Utama dan mengambil sehelai seluar hitam, sehelai seluar jenama Levi dan sehelai kemeja tangan panjang berwarna hijau. 


Katanya, Saiful ada bersamanya apabila dia menunjukkan barang-barang tersebut. Barang-barang dikenal pasti oleh saksi di mahkamah.Hadirin kedengaran ketawa ketika seluar dalam Saiful ditunjukkan pada mahkamah. Pereira berkata, sehelai lagi seluar dalam berwarna biru-hitam diambil dari rumah teman wanita Saiful, yang telah dicuci.

 Katanya, ketika itu seluar dalam itu lembab Sebelum itu, Pereira memberitahu mahkamah bahawa beliau telah mengambil KY gel jenama Johnson and Johnson ketika Saiful berada di hospital. Beliau mengesahkan gel tersebut di mahkamah ketika ditunjukkan kepadanya Sementara itu, Periera memberitahumahkamah prosedur rakaman lisan oleh polis hanya boleh dirakamkan sebelum jam 6 petang, justeru menyebabkan Anwar ditahan semalaman di lokap D9 Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK)Kuala Lumpur. 

Katanya, penahanan itu bagi membolehkan beliau menyambung sesi keterangan Anwar pada keesokan harinya. "Saya tahan kerana siasatan saya masih belum selesai. Ada beberapa soalan saya perlu tanya. Kami ada arahan tidak boleh rekod waktu malam," kata beliau.


Menurut Periera, sesi pada keesokan harinya diteruskan berkaitan pemeriksaan di Hospital Kuala Lumpur (HKL). Peguam Cara Negara II,Datuk Yusof Zainal Abiden kemudian mengarahkannya merujuk kepingan gambar untuk mengecam individu-individu yang hadir kekondominium Desa Damansara pada 26 Jun 2008 termasuk Anwar dan pengadu Saiful Bukhari Azlan. 

Periera adalah saksi terakhir pendakwaraya. Sesungguhnya rakyat semakin keliru dan tertanya-tanya apakah kesudahannya cerita liwat Saiful ini. Ini kerana mereka berpendapat keterangan yang bercanggah-canggah pasti akan menyebabkan kes ini semakin longgar. Soalnya kenapa daripada kes liwat bertukar menjadi oral seks, daripada kena paksa menjadi sukarela dan banyak lagi keterangan memeranjatkan berlaku sebenarnya. 

Paling mengejutkan ialah bagaimana seluar dalam Saiful boleh berada di rumah teman wanitanya?. Malah dicuci pula oleh teman wanitanya itu. Bukankah sekadar teman wanita sahaja, masakan boleh mencuci "seluar dalam". Jika isteri mungkin kita boleh terima. Jika inilah keadaannya, pasti sesuatu yang misteri berlaku. 

Atau mungkin juga Saiful turut bermalam di rumah teman wanitanya itu. Inilah yang menimbulkan kemusykilan sekarang. Apapun, sama-sama kita nantikan apakah benar keputusan kes ini akan menggambarkan betapa hampirnya pilihanraya umum ke-13 nanti.


0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List