Terbongkar! BN Sarawak bagi surat ugut pengundi....

on Apr 4, 2011




Ini yang gua namakan sebagai kantoi bodoh, Barisan Nasional Sarawak yang tengah syok-syok memberakkan kepala pengundi di Kampung Pujut dan Pandang Kerbau terkantoi apabila aksi beraknya dirakam orang. Maka tidak timbul soal "berak di tengah jalan tapi tak mahu mengaku". Gambar taik dan wajah meneran sudah dirakam, kita nantikan apa alasan mereka berak? Terkincitkah? Atauterlebih makan kuah kari parpu keling sambil minum todi?

Di bawah ini bukti yang jelas terpampang sepucuk surat kelentong dari Timbalan Ketua Menteri Sarawak George Chan kononnya mahu memberikan tanah kepada rakyat, sebaliknya hanyalah sepucuk surat mengugut pengundi. Salah seorang penduduk yang berang dengan Barisan Nasional, nekad membenarkan gambar mukanya bersama surat ugutan tersebut didedahkan oleh media-media alternatif.


Surat pengesahan hak milik tanah sejak berabad-abad lamanya yang ditunggu oleh rakyat, sebaliknya surat penangguhan kelulusan tanah yang tiba. Malah surat tersebut mengugut pengundi jika mahukan tanah mereka diluluskan, mereka harus memastikan kemenangan Barisan Nasional di Sarawak.




RentaP© "Siapa cakap Barisan Nasional kempen bersih di Sarawak, lu orang tampar je mulut dia dengan kaki...!"

Note: Tapi kalau lu orang jumpa blogger kaki mabuk macam kat bawah ni, lu orang letak taik atas kepala dia, dia dah mabuk mana sedar, itu pasal orang ambik gambar dia pun tak sedar. Ini keling kuah roti canai kari baik punya.

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List