Kalau Wardina Salah, Yang Ini DiBolehkan.

on Sep 20, 2011





Gambar di atas adalah sebahagian daripada gambar suasana Majlis Rumah Terbuka Parlimen Semberong yang diadakan di di Taman Seri Kluang, Johor pada 19 September. Majlis ini sudah tentulah dihoskan oleh Menteri KDN selaku ahli Parlimen kawasan itu.  Ada banyak gambar yang disalin tampal di blog bos perang siber UMCO ini. DCM hanya mahu menyiarkan gambar artis dan ahli sukan yang terbabit dalam majlis itu.

Tujuannya hanyalah sebagai membandingkan kehadiran artis dan selebriti sukan pada majlis yang melibatkan pemimpin PR. Ingat kes Wardina yang menghadiri majlis pemimpin PKR beberapa bulan lalu?

Yang kita mahu persoal tentang sikap berat sebelah pelbagai pihak yang berkepentingan menempelak artis/selebriti yang menghadiri/menerima undangan untuk menyanyi/menyampaikan motivasi dalam majlis melibatkan pemimpin PR, namun mereka menutup mata apabila artis terlibat dalam majlis yang melibatkan pemimpin BN. Bukan kita mahu menegaskan bahawa artis/selebriti TIDAK BOLEH menghadiri mana-mana majlis melibatkan ahli politik, kerana mereka BERHAK menjayakan majlis tersebut tanpa mengira fahaman politik pihak hos majlis.

Kalau artis ini menerima undangan menyanyi/selebriti sukan menghadiri majlis melibatkan pemimpin PR, sudah pasti mereka DIHENTAM oleh media dan UMCO! Silap-silap elaun dan kemudahan yang diterima oleh selebriti sukan ditarik balik oleh pihak yang berkenaan.


sumber  :-  sini
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List