Anwar Ibrahim Bakal Di Bebaskan...?

on Dec 16, 2011



Dalam kajian berdasarkan pelbagai laporan perisikan, telah menunjukkan bahawa BN akan kalah teruk pada PRU13. Pemerhati politik mendakwa, Najib mahukan Anwar dipenjara dan seterusnya mengumumkan tarikh untuk pru13 dalam tempoh tersebut. Najib akan mendakwa bahawa bukannya dia yang membuat keputusan memenjarakan Anwar, tetapi hakim yang telah membuat keputusan.

Semalam melepak dengan otai2 Najib di Pan Pacific Glenmarie, sengaja gua pancing ayat Mahkamah akan buat keputusan Anwar bersalah dan kompom penjara 20 tahun... hahahaha...


 Pan Pacific Glenmarie



"No way... tak mungkin Najib akan biarkan diri dia kotor dan dipersalahkan. Anwar akan bebas bro.... ini semuanya game beb... asalnya memang nak kenakan Anwar, tetapi dalam situasi umno dan najib makin teruk sekarang ini umno mesti pulihkan imej Najib Razak dan parti. Terbalikkan perancangan asal dan bebaskan Anwar akan meraih kepercayaan rakyat beb".

Ramai jangkakan Anwar akan kena simpan, tapi risikonya tinggi beb pada umno, apatah lagi Dato Seri... mesti kena sumpah seranah punya, anak2 muda dan rakyat pasti gelak dan berpaling tadah terutama yang atas pagar, susah umno macam ni...

Apabila Anwar di istiharkan Mahkamah sebagai tidak bersalah dan bebas dari pertuduhan maka Najib akan mengeluarkan statement bahawa Mahkamah Malaysia bebas dan tiada campur tangan politik. Secara tidak langsung kepercayaan kepada bn akan kembali, terutamanya kepada orang2 melayu.

Isu ini akan dimainkan dalam seminggu dua oleh media umno, sehingga rakyat berasa yakin bahawa pentadbiran beliau telus dan adil... Anwar pula yang akan terkedu, apa yang dia jangkakan semuanya meleset. Selepas itu barulah Dato Seri Najib umumkan tarikh Pilihanraya-13. "Sempat ke masa untuk Anwar spin balik game Najib... tak sempat bro..."

Wowwww.... gua pun terfikir ada juga logiknya, hanya dengan menterbalikkan agenda... maka ianya akan meraih keuntungan dan meletakkan lawannya dalam keadaan terdesak.... canteeeekkkk jugak game nih... macam yahudi punya kepala hotak laaaa.... hahahaha..belakang umno memamg Yahudi pon!!tak caya tanya APCO laknatulah tuh!!kalau tak wat per Najiblis bayor APCO 77 juta stahun?.

  
Surat perjanjian APCO Israel
Walau apa pun tunggu jelah keputusannya... bagi gua kalau Anwar terpenjara... apa ada hal, kalau dia bebas pun takda hal jugak..., bab dia di aniaya atau teraniya itu urusan pihak yang menganiya, itu antara beliau, puak2 tu dan Allah. Hari Akhirat itu Wajib... so terpulanglah pada mereka2 yang dah bergelar Haji tuuuu... hahahaha...

Ya penutup kes liwat 2 mereka mempunyai jalan keluar dengan bersetuju mengatakan liwat ni "suka sama suka"mahkamah akan memutuskan DSAI tak bersalah disebabkan itu?logik bukan? 


Namun DSAI tak akan punyai masa untuk membersihkan namanya dalam tempoh 8 hari kempen!!inilah rancangan UMNO sebenarnya.

sumber dari  SINI


Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List