DUA PEMIMPIN PR YANG BANGANG

on Aug 21, 2012




Kalau ada anugerah untuk Pimpinan Pakatan Rakyat (PR) yang dinamakan Bangang Bin Bahlul, rasanya kedua-dua mereka ni iaitu Yb Karpal Singh dan Yb Nasharuddin Mat Isa memang layak mendapat Anugerah tersebut beb... kah kah kah... ini kerana kedua mereka ni bukan hanya menyusahkan tapi siap memberi pernafasan kepada United Munafikun National Organisations (Umno) untuk menyambung nyawa-nyawa Pemimpin Umno yang sedang Nazak.

Kalau tindakan tersebut dilakukan oleh ahli-ahli bawahan PR memang tak hairan lah beb kerana memang menteliti Penyokong kurang bernas jika dibandingkan dengan menteliti Pemimpin... tapi kalau yang melakukan perkara bodoh tersebut adalah Pemimpin... rasa nya lebih baik lu orang pergi mampos aje lah... kah kah kah... kerana hidup lu orang lebih banyak menyusahkan dan tak jauh bezanya dengan Perangai Pemimpin Umno/Bn... kah kah kah !.

Cuma bezanya lu orang menyusahkan untuk PR dengan memberi Pernafasan kepada Umno/Bn manakala Pemimpin Umno/Bn menyusahkan rakyat itu aje... dan pada Gua kedua-dua adalah sama iaitu berkesudahan dengan Menyusahkan Rakyat... yang mana akhirnya Perbuatan lu orang berdua boleh mengakibatkan PR gagal menduduki Putrajaya dan Umno/Bn dapat menyambung terus nyawa mereka walaupun satu ketika didapati Nazak dan hampir mampos... kah kah kah !.

Mungkin ada kedua-dua penyokong Yb PR yang Bangang Bin Balul ni tak setuju dengan Pandangan Gua... tapi Gua apa puduli beb dengan pandang lu orang yang membiarkan Pemipin Idola lu orang lu orang menjadi Bangang Bin Bahlul... kah kah kah... sepatutnya lu orang nasihatkan Pemimipin Idola lu orang yang mana seorang tu nama aje Veteran tapi otak macam budak-budak Tadika dalam mengeluarkan Kenyataan berkenaan Hudud... manakala seorang lagi pernah menjadi Timbalan Presiden Pas tapi otak dah macam Pemimpin Umno... kah kah kah !.

Akhirnya sekali Gua nak dengar apa pandangan kedua Yb PR yang Bangang Bin Bahlul dan yang sewaktu dengan nya ni berkenaan kenyataan Pengerusi Mca Selangor sahabat Umno... juga pandangan Pejuang IMR (Islam, Melyu, Raja) lebih-lebih lagi dari Pejuang Akidah Yb Hasan Ali Jati, Mufti Perak Dati Harusani, Ibrahim Al-Kataki, Zul Kulum, Ezam Sesumpah 7 Kotak, Pengerusi Cibai  dan Guru Pondok 2 milion RM Man... kah kah kah !. sumber klik sini

hemmmmm..... atau kalau payah sangat beb... lu orang yang sayangkan pemimpin idola lu orang tu boleh sama-sama ikut pemimpin lu iaitu pergi mampos dengan lu orang... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeeee... A B U.



sumber

Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List