PANAS MEMANG PANAS.......APA DAH JADI NI.......???

on Sep 27, 2010

Hebat Memang Hebat.......Syabas....... Exco Selangor Xavier Jayakumar Tendang Dan Tumbuk Calon Ketua Cabang Kota Raja.........!!!!!!


Malu nya ada pemimpin macam itu......


Memang panaasssss…!!!!

Semalam seluruh negara telah disajikan dengan tingkah laku haiwan haiwan politik yang berada dalam sebuah parti yang enak diliwat oleh makhluk yang bernama Si Bangsat Anwar…..

Kelakuan seperti sundal sundal politik…, perangai seperti binatang binatang yang tidak mempunyai akal fikiran manusia, mereka semua telah mengizinkan seluruh rakyat negara ini mentertawakan aksi aksi bangang yang tidak bertamadun menghiasi proses pemilihan pimpinan ketua yang mereka mahu pilih…..

Yang paling dahsyat adalah insiden seorang Exco Kerajaan Negeri Selangor merangkap ADUN Sri Andalas, Xavier Jeyakumar telah hilang tahap kesabarannya dengan menyerang, menendang dan menumbuk calon Ketua Cabang Kota Raja, KS Kotappan dalam dewan… Aksi ganas dan budaya samseng Xavier telah menyemarakkan lagi bahang kepanasan penyokong kedua dua pihak dan berlakulah pergaduhan sehingga memaksa campurtangan polis untuk menyuraikan keadaan.

Dilaporkan dua orang anak kepada KS Kotappan yang berusia 19 tahun dan 13 tahun juga dibelasah oleh samseng samseng upahan Xavier…! Ini menyebabkan budak berusia 13 tahun itu patah tangan, ketika updates ini dibuat, KS Kotappan dan anaknya itu masih dirawat di Hospital Sri Kota Klang.

Tindakan samseng Xavier yang berang terus menyerang KS Kotappan turut mengakibatkan seorang wanita melayu yang dikenali sebagai ‘Kak Cik’ pengsan. Difahamkan wanita tersebut berada dalam “maximum state of shock” kerana tidak menyangka seorang Ahli Kerajaan Negeri boleh berkelakuan seperti samseng jalanan sanggup mencederakan orang ditempat awam dikhalayak ramai…!

Manakala seorang calon Naib Ketua Cabang Mr Ayasamy yang menyokong KS Kotappan pula cedera teruk dipukul dengan kaki besi kerusi oleh calon Ketua AMK yang menyokong Xavier. Diberitakan Ayasamy cedera parah dan sewaktu dikejarkan hospital badannya berlumuran darah..!

Laporan polis sudah dibuat malam tadi di Balai Polis Seksyen 11oleh kesemua mengsa keganasan samseng upahan Xavier dan mereka mengharapkan pihak polis akan segera bertindak tanpa sebarang sikap pilih kasih kerana yang bersalah dalam hal ini adalah seorang Exco kerajaan negeri….

Mengikut laporan yang pihak Blogmaster terima, proses pemilihan PKR Kota Raja memang tidak tersusun sejak pagi semalam. Kehadiran ahli ahli yang ramai turut diragui kerana Xavier “membawa masuk pengundi hantu” sebanyak 3 buah bas dan 15 van dari Hulu Bernam dan Hulu Selangor.



Cara pengendalian oleh Jawatankuasa Pemilihan Parti Peringkat Pusat [JKPPP] juga dilihat berat sebelah. Ketua JKPPP telah diketuai oleh Puan Sharifah Shahidah yang merupakan sahabat baik Xavier kerana mereka berdua adalah Timbalan Setiausaha Agung PKR. Walaupun pihak KS Kotappan banyak menegur beberapa salah laku penyokong dan petugas wakil Xavier namun tak diendahkan…! Sebagi contoh, meja untuk memangkah kertas undi dipaksa untuk berkongsi seramai 4 orang dan pengundi keliru untuk membuat pilihan apabila dua kumpulan penyokong yang berbeza ditempatkan dimeja yang sama. Pihak KS Kotappan pula menyedari senarai nama team beliau [cai] telah dirampas oleh pihak JKPPP dan ahli ahli “diajar” untuk mengundi Xavier…!

Menyedari proses pengundian tidak berjalan dengan betul, maka pihak KS Kotappan telah memohon untuk proses pemilihan ini dibatalkan serta merta, lagi pun dibeberapa tempat lain seperti Kapar, Klang, Subang, Kuala Langat, Lembah Pantai telah dibatalkan setelah kekecohan berlaku…

Oleh kerana Xavier khuatir akan menerima nasib yang sama seperti Elizabeth Bogel Wong dan R Sivarasa, maka ADUN Sri Andalas ini tidak mahu proses pemilihan itu dibatalkan…




Demikianlah kisahnya….. Cerita ini wajib disebarkan untuk mencerminkan bagaimana rakusnya perebutan kuasa dalam sebuah parti yang sedang menuju kehancuran! Memang terdapat banyak tempat timbul kekecohan semalam, tetapi yang berakhir dengan inisiden pukul memukul, terajang menerajang, cedera mencederakan hanyalah di Kota Raja.

Semoga rakyat di negeri Selangor akan lebih celik untuk melihat sendiri…, inilah rupa dan tingkah laku pimpinan yang baru dapat memerintah sebuah negeri dan sedang bekerja kuat mahu memerintah negara kita….! Undilah PKR..!!!

Ikutilah Rakaman Rakaman Menarik Sepanjang Proses Mesyuarat Agung & Pemilihan PKR Di Negeri Selangor Semalam…......


Aku copy dari InfoCorner

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List