Panas!! Menggelegak!! Ketua Puteri Umno-APCO Pilih Suami Playboy.....???

on Oct 19, 2010




Percayakah anda bahawa Naib Ketua Puteri Umno Malaysia, Datuk Rosnah Rashid Shirlin, yang telah menawarkan dirinya untuk bertanding sebagai Ketua Puteri UMNO Malaysia kini terjebak dengan skandal seks bersama seorang playboy?

Mesti anda percaya kerana Rosnah yang mengakhiri zaman bujangnya pada 11 Julai 2008 selepas sembahyang Jumaat dengan seorang playboy, Fadli Haji Juanas di Masjid Papar dan majlis jamuan makan di Dewan Masyarakat Papar pada petangnya.

Rosnah yang digelar 'Penguin' paling tembam selepas Datin Seri Rosmah Mansur yang turut digelar 'Penguin' kerana susuk tubuh mereka yang merupai burung Penguin, turut mempunyai sindrom dan minat yang sama dengan Rosmah, perampas suami orang.

Walaupun ajal, jodoh, rezeki dan maut adalah ketentuan Illahi, namun Rosnah yang telah mencintai Playboy berkenaan yang juga suami orang sejak tiga tahun lalu tetap dengan pendiriannya sejak kembali dari umrah untuk menikahi 'kekasih playboynya' setelah skandal seks dengan lelaki tersebut terdedah kepada umum.



Seterusnya

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List