Zaid Sanggup Menfitnah Untuk Menang Jawatan....???

on Oct 5, 2010





Orang-orang yang sama tidak berfikir dua kali untuk mencemuh Anwar secara terbuka, menerusi FMT mahupun bloger-bloger yang menerima upah bulanan daripada Soh dan Nelson. Kenapa Soh dan Nelson berbuat demikian, malah sanggup menghabiskan wang ratusan ribu ringgit setiap bulan bagi membiayai FMT untuk meletakkan Zaid sebagai timbalan presiden PKR? 


Dan apabila usaha itu semakin sukar kerana sokongan untuk Zaid terhad, kenapa mereka tergamak untuk menfitnah Nurul, Wan Azizah dan Anwar? Mereka melakukannya walaupun sedar tindakan itu membabitkan keharmonian sebuah keluarga yang telah banyak melalui onak dan duri perjuangan dan masih saban hari menghadapi ujian akibat konspirasi dan fitnah Umno-Barisan Nasional. 

Adakah imbuhan daripada kejelekan ini terlalu besar sehingga soal kesopanan dan maruah tidak perlu diambilkira lagi oleh Zaid? Mungkin Zaid, Soh Chee Wen dan Nelson mencongak bahawa memimpin PKR bererti menerajui Pakatan Rakyatdan seterusnya menawan Putrajaya. Dan, pulangannya termasuk segala kuasa yang dikaitkan dengan jawatan Perdana Menteri Malaysia – cukup lumayan untuk mereka kongsi bersama. 


Namun persoalan asas bagi Zaid, Soh Chee Wen dan Nelson adalah patutkah matlamat menghalalkan cara – apakah perlu mengheret seisi keluarga Anwar dalam kancah fitnah semata-mata untuk menobatkan seorang individu sebagai timbalan presiden? Mungkin Zaid dapat memberi jawapan kepada persoalan ini apabila beliau mencanang ciri-ciri keikhlasan dan kepimpinan diri dalam blognya atau pun menerusi FMT!

[Mungkin ramai yang terkejut dengan artikel panas ini, namun hanya mereka yang faham dan mengetahunya sahaja yang boleh menilai semua ini. Soalnya sekarang, benarkah Datuk Zaid Ibrahim sanggup melakukan tindakan sedemikian semata-mata untuk menang jawatan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat dalamPemilihan 2010 nanti?. Atau mungkin semua ini juga adalah satu konspirasi untuk mengaitkan beliau dengan kenyataan itu. Soalnya sekarang, jika benar dakwaan ini maka ternyata ia sesuatu yang tidak wajar sebenarnya. Oleh itu ahli PKR di seluruh negara perlu melihat perkara ini dari kontek yang lebih jelas sebelum membuat keputusan untuk memilih seseorang calon itu nanti. Apapun, semua ini hanyalah berdasarkan pandangan kami semata-mata. Mungkin ianya hanyalah satu teori semata-mata di saat kempen pemilihan 2010 yang semakin hangat kini].


PDO

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List