PANGLIMA ANWAR AKAN BERPERANG.......???

on Dec 13, 2010




Timbalan Presiden, Azmin Ali dan pemimpin PKR lain termasuk Setiausaha Agung Saifuddin Nasution dan Naib Presiden Tian Chua beria-ria mempertahankan bos mereka itu. Mereka akan melancarkan perang terhadap Wikileaks, Lee Kuan Yew dan The Morning Herald.
Orang yang paling tidak sedap badan tentulah Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ini kerana Wikileaks mendakwa Ketua Umum PKR itu ' sebenarnya ada melakukan aksi-aksi yang mana beliau kini sedang dituduh" - yakni meliwat Saiful Bukhari Azlan. 

Maklumat yang didakwa bocor itu bukan melibatkan ‘orang tepi jalan’ tetapi pandangan bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan agensi perisik Singapura mengenai kes liwat Anwar.
Kuan Yew dan agensi perisik Singapura dikatakan percaya bahawa Anwar memang melakukan liwat.

Lebih menarik dakwaan sensasi disiarkan di beberapa akhbar berpengaruh di Australia pada hari Ahad termasuk The Sydney Morning Herald.

Menurut laporan The Sun-Herald maklumat dari komunikasi sulit yang dipercayai dipintas oleh Jabatan Negara Amerika Syarikat ialah Kuan Yew dan pegawai risikan Singapura memberitahu agensi risikian Australia bahawa Anwar terlibat dalam perbuatan yang dikenakan tuduhan semasa bertukar pandangan mengenai kes itu. 
Anwar kebelakangan ini menggunakan segala ruang yang ada untuk mempertahankan tuduhan liwat terhadapnya termasuk menunda kes di mahkamah berkali-kali. 
Seperti biasa sebelum ini setiap laporan media Barat atau cakap pemimpin khususnya dari luar negara yang memihak kepadanya akan dijaja ke mana sahaja hingga ke parlimen.
Cuma yang menarik, ini adalah pertama kali dakwaan paling sensasi dibuat oleh media Barat Anwar memang meliwat.
Oleh itu jika diteliti laporan Wikileaks yang disiarkan oleh The Sydney Morning Herald dan The Sun-Herald , pasti ada yang terfikir adakah doa-doa Saiful sudah termakbul! 

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List