SIAPA PEREMPUAN INI.....

on Mar 13, 2011




Tercuci daripada fitnah....







Pelakon recycle wayang Sodomi I... yang diusung ke sana ke mari sebijik macam tilam yang sudah bertompok dan tercemar, dalam wayang tersebut, berkata... yang dirinya telah disucikan daripada fitnah.

Dia mendakwa.... memoir 'pak angkat' dialah yang telah menyucikan dirinya daripada fitnah tersebut. Oh yeah...??

Ha...ha... ha... Si sicko betino percayakan another sicko jantan. 'Jantan' on the outside jer. Jantan undercover.... 'Jantan' yang tak berani berdepan. Kedua-duanya.... sickos!! Two individuals yang soobsessed dengan seorang manusia bernama Anwar bin Ibrahim. Itulah hebatnya, Anwar Ibrahim. Dia bisa bikin orang jadi GILA!! 

OMG... ya Allah, si sicko betino ni suka flatter dirinya sendiri. Eeiiyaa.... soooo... soooo... perasan. Suka flatter dan suka bodek. Dia tak sedar ke yang memoir 'bapak angkat' dia tu... is full of shit. Shit yang ditulis oleh sicko... yang dendamnya membara terhadap Anwar Ibrahim dan mereka yang tak sehaluan dengannya. 

Apa-apa pun, mampuih pi la hang Ummi oii.... Hak hang nak percaya atau tak percaya. Itu hang punya pasai. But, orang yang waras kata.... percaya hang pada memoir si tua tu, percaya yang ada makna. Hanya hangpa berdua jer yang tahu apa maknanya....

Ha... ha... ha.... 

Kata Ummi.... 'Buku Dr M bukti saya tidak fitnah Anwar' [sini]

Hanya si sicko yang akan percaya dan faham another sicko. And... sad to say, both of them, are very-very 'sick' indeed!!



0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List