Kenapa Perlu Marah Dengan Blogger Copy Paste. Fikir Positif.....!!!

on Mar 13, 2011

Nak copy paste post nie boleh ke? Boleh! Silakan dan jangan malu². Jangan risau .. saya tak marah. Kan sharing tu caring. Lagipun .. mungkin masih ramai lagi yang kat luar sana yang belum baca lagi bahan nie. Jadi .. memang tak salah kalau anda nak copy dan sharing dengan rakan² yang lain. Blog kan medium hebahan. Jadi buat apa nak lokek simpan dalam satu blog sahaja. Kan lebih baik sebarkan untuk kepentingan ramai.


copy paste
copy paste .. kan comel tu!

Lagipun bila anda copy paste. Saya pun akan dapat faedahnya sama .. yang mana akan akan generate BACKLINK PERCUMA ke blog asal. Nak tahu macam mana .. haahhh! anda perlu baca post ini [AUTO BACKLINK]. Mungkin selepas itu baru anda akan .. faham kaedahnya. Faedahnya pula .. lagi banyak backlink .. akan sedikit sebanyak membantu blog anda untuk up ranking dalam search enjin carian. Lagi up rangking blog .. kebarangkalian trafik untuk menerjah ke blog anda .. akan semakin luas. Jadi buat apa nak fikir negatif.

Lagipun .. inikan kaedah mudah dan bukan semua blogger reti dan faham nak taip coding dan buat backlink. Jadi sambil sharing .. anda akan dapat backlink percuma. Senangkan! Macam hubungan simbiosis mutualism .. menguntungkan kedua² belah pihak. Yang copy dapat bahan .. yang bagi copy pula dapat backlink. Kan adil namanya tu!

Sentiasa berfikir positif dan kreatif .. pasti blog anda akan bertambah maju!

 

1 comments:

a.samad jaafar said...

betul tu.. saya dah 2 kali copy paste bahan kat sini.. byk cerita menarik di sini yang tak mampu utk saya hasilkan..dan saya tak lupa berikan kredit utk blog saudara.. t kasih..

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List