SIAPA DI BELAKANG DEEPAK.......?

on Dec 14, 2012






Siapa di belakang Deepak? Ada orang tuduh pimpinan PR di belakang Deepak. Tetapi ada juga yang mendakwa orang di belakang Deepak ialah pimpinan Umno/BN sendiri.

Semua orang tahu Najib ada ramai musuh di dalam dan luar Umno. Tidak mustahil orang di dalam Umno sendiri sanggup berada di belakang Deepak memainkan jarum halus untuk Bukan kita tahu ramai yang mengintai untuk naik ke atas jika Najib tumbang sebagaimana tumbangnya Mahathir, Dollah Badawi yang tersungkur disebabkan desakan dalaman.

Tidak mustahil modus operandi yang sama digunakan untuk menumbangkan Najib yang nampak gagah tetapi lembik sebenarnya. Jika Najib tumbang, gembiralah penyangak-penyangak di bawah itu yang tidak sabar-sabar untuk melonjakkan diri masing-masing walaupun semuanya tidak layak.

Masing-masing bercita-cita tinggi untuk naik bagi mengumpulkan kekayaan dan membentuk dinasti masing-masing. Jawatan bermakna kekayaan, jawatan maksudnya kuasa. Dengan kuasa semua boleh buat. Mereka tidak sedar bahawa kuasa Allah mengatasi segala-galanya.

Kini Najib tersepit. Diasak di kiri dan kanan. Tidak putus-putus masalah dan kontroversi didedahkan oleh musuh politik luar dan dalam. Akibatnya sehingga ke hari ini dan sehingga habis edah pun parlimen dibubarkan. Najib sebenarnya menunggu parlimen terbubar dengan sendiri. Tuan-puan tahu atau tidak itulah standard keberanian Najib. Tidak pernah berani berlawan. Menang Ketua Pemuda Umno dengan kemenangan percuma. Menang Timbalan dan Presiden Umno dengan anugerah dan hadiah orang lain.

Najib, Najib .............siapa di belakang Deepak sebenarnya Pok Jib???????????? Takkan engkau tak tahu!!!!!!!!

Naib Presiden PAS, Husam Musa sebelum ini membuat kenyataan akhbar bahawa beliau yakin, ada pihak lain di belakang kenyataan 'eksplosif' Deepak Jaikishan kepada Harakahdaily semalam.

"Saya yakin, Deepak tidak berani membuat kenyataan jika beliau tidak mendapat apa-apa jaminan oleh sesiapa. Bermakna, ada pihak dalaman menggerakkan tindakan Deepak," kata Husam dalam kenyataannya yang disiarkan oleh Harakahdaily baru-baru ini.

Kenyataan yang disiarkan dalam lamannya, Husam.com itu mencadangkan agar, "Umno melepaskan Najib".

"Melepaskan Najib sebelum pilihanraya mungkin menaikkan sedikit harapan UMNO untuk meneruskan survival - di atas premis PM baru akan sentiasa membawa harapan baru," kata Husam dalam kenyataannya.

Deepak, katanya, bukan ahli politik tetapi kenyataannya  dibuat menjelang Perhimpunan Agung Umno - menampakkan pertimbangan politik telah diambil kira.

Selain Najib, turut menjadi sasaran menjelang Perhimpunan Agung Umno ini adalah Naib Presiden Umno paling kanan, Datuk Seri Hishamudin Husein.

Hishamudin, Menteri Dalam Negeri yang juga sepupu Najib didakwa campur tangan dalam penyiasatan polis. Dakwaan itu dibuat oleh bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hasan dalam satu sidang medianya.



http://mutaligat.blogspot.com


Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List