Wahai anak muda,teruskan perjuangan selepas ini, mungkin kemenangan bukan berlaku pada zaman saya, mungkin kemenangan berlaku pada zaman kamu semua !!!.

on May 9, 2013




SEMALAM 10 ekor lembu tumbang di masjid rhusila, berpuluh ribu datang membanjiri masjid rhusila. dalam keadaan aman damai, orang muda penuh disana. mereka bukan datang untuk mengisi tembolok tapi datang tanda sokongan tak berbelah bagi dalam menghadapi umno jahanam. keputusan pru di semua saluran orang muda begitu hebat. saluran 4 5 6 amat digeruni oleh umnooo. mat said bersama tok jid marah dengan keadaan ini. apalagi  yang anakmuda mahu sampaika semua saluran orang muda mempamerkan kebangkitan yang begitu drastik.

PETIKAN KATA KATA TOK GURU HAJI HADI AWANG"

"Wahai anak muda,teruskan perjuangan selepas ini, mungkin kemenangan bukan berlaku pada zaman saya, mungkin kemenangan berlaku pada zaman kamu semua.
 
"Tetapi saya mengimpikan untuk melihat Islam menang pada zaman saya,impian saya adalah untuk melihat Islam berdaulat."
Inilah kata-kata penutup yang diucapkan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang yang mengakhiri ucapan beliau di Masjid Rusila malam tadi dalam suasana penuh sebak.
 
DALAM keadaan ini umnoo cukup gerun melihat kebangkitan orang muda di seluruh malaysia. terengganumembuktikan bahawa anak muda dan seluruh rakyat terengganu masih bersama pakatan rakyat. dengan tidakeupayaan kerajaan nazak umno sekarang akan dapatdipastikan kerajaanumno tidak berbelanja sesuka hati lagi macam harta makbapak dia orang tinggal. terengganu bukan pesaka turun temurun umnoo untuk membelasah wang rakyat. JAHANAM UMNOOOOO



Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List