Saiful Bersumpah Di Depan Ka’abah.......???

on Dec 11, 2010




Saiful Bersumpah Di Depan Ka’abah. Kenapa Anwar Hanya Berani ANGKAT SUMPAH Sebagai Ahli Parlimen Sahaja…?

Syukur alhamdulillah lafaz dalam hati ini apabila berpeluang singgah di Blog mangsa liwat Anwar, Saiful Bukhari Azlan. Anak muda yang menjadi mangsa seks luar tabi’e Orang Nombor Satu PKR ini rupa rupanya dapat menunaikan ibadah Haji menjadi tetamu Allah swt…

Mengikut berita awal ini yang disiarkan oleh salah seorang sahabat Blogger kita, Saiful Bukhari Azlan telah melafazkan sekali lagi sumpah kali ini didepan Ka’abah, lafaz sumpah bahawa beliau memang benar benar diliwat oleh makhluk durjana bernama Si Bangsat Anwar…! 

Sehingga ke hari ini Anwar masih ketaQ teloQ untuk mendepani perbicaraan kes liwat Saiful… Pelbagai usaha menggila dilakukan “at all cost” agar perbicaraan ini tidak disambung! Masakan tidak…, pusingan awal perbicaraan menyaksikan kuasa Allah swt untuk rakyat terutamanya penjilat penjilat tegar Anwar mendengar cerita disebalik dinding bilik tidur utama kondo mewah Bukit Damansara….. 

Kisah “can I fuck you..? “, “are you ok..? [lepas balun Anwar jubo Saiful]..”, Anwar makan karipap daging lepas rembat jXXX Saiful…, password Moktar untuk Saiful masuk kedalam kondo mewah…”, hadiah seluar jeans dari Anwar untuk Saiful dan pelbagai lagi pendedahan cerita dari mulut Saiful sendiri.

Anwar TAK MAHU bersumpah…! Mungkin kerana lafaz “ Wallahi.., Wabillahi…, Watallahi..” ini yang digeruni oleh Anwar dan ungkapan sumpah Saiful “ Jika Saya Berdusta Dengan Perkara Ini, Saya Berdusta Dengan Allah swt, Dan Akan Dilaknat Oleh Allah swt, Sehingga Hari Kiamat..” ini yang menjadikan Anwar enggan menyahut cabaran untuk sama sama bersumpah…?

8 comments:

Anonymous said...

Apa hebatnya bersumpah depan ka'bah?? Ka'bah hanyalah binaan yang menjadi kiblat... kalau berani... adililah kes Anwar dan Saipool ni mengikut undang-undang Syari'ah... kalau bab berani bersumpah.... orang-orang Munafik memang hebat dalam soal bersumpah...

Anonymous said...

KAH!! KAH!!! KAH!!!
BERSUMPAH??? SEKEJAP SAJA DAHI DAH HITAM SI SAIFUL NI . ALIM LA KONON!!! YUSUF QARDHAWI PUN BELUM HITAM DAHI. NI DAHI HITAM ALAMAT MUNAFIK NI.

Anonymous said...

muka toyai munafik

Anonymous said...

pergi mekah hanya utk bersumpah? bodohnya lembu umno ni!!

Anonymous said...

Dalam perundangan Islam... sumpah bukannya jalan penyelesaian terakhir, perbicaraan yang lebih diutamakan, cuba rujuk sirah nabi, nabi pernah menolak untuk memberi hukuman hanya berdasarkan sumpah, kerana sumpah adalah mainan golongan munafik.

Anonymous said...

kalau kat malaysia pun tak pernah jaga amalan agama..apa kejadahnya pergi ke MEKAH bersumpah.

Anonymous said...

Wa ka ka!!! Lembu bangang umno boleh bersumpah rupanya>

Anonymous said...

BERSUMPAH LAH KAU UNTUK UMNO. YG PENTING LAGI BANYAK KAU BERSUMPAH LAGI MENYAMPAH RAKYAT KPD UMNO.

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List