Lembu Dengan Lembu Bergaduh

on Dec 17, 2011


Tu la pasal.... kalau dah spesies lembu tu buat la cara lembu... hahahaha... dah sama2 bodoh bangang...

Ada ke patut sama2 puak Lembu boleh pi panggil puak Lembu lain "Biawak Hidup" mana tak marah Lembu2 lain tuuuu...

Lembu yang bodoh pun tau bezakan mana Lembu dan yang mana Biawak... hahahaha.... bodoh punya Lembu...

Gua pun dah lama tak tengok Lembu berentap beb.... kalau Lembu menyondol tuuuuu... kerap sangat dah gua tengok.... sekali dapat tengok gambar kat bawah ni pun rasanya macam tengok "live" kat mexico beb... hahahaha....



Gambar2 atas tu gua rembat dari google... taip jer perkataan "Lembu Bergaduh"... 
penuh dengan aksi2 lembu sedang bergaduh beb... hahaha...

Apa laaaa... puak2 nih... gua ingatkan puak2 lembu yang tengah syyiioookkkk... baeeekkkk... punya meragut pop-corn dalam kondo tiba2 terkejut sebab ada sekoq biawak melintas... masing2 meleleh ayaq liuq terbayangkan kari biawak...

Itulah puncanya sampai bergaduh sebab berebut tangkap biawak untuk masak kari.... hahaha... pasal mak lembu suka makan kari biawak wa cakap lu... campur pulak dengan daun kalaporei... perghhhh... harum semerbak... meleleh ayaq liuq mak lembu wa cakap luuu... hahaha... part paling mak lembu suka adalah lidah biawak... muakakakaaaa....lidah biawak syyyeeeedaaappppppp....!!!!

Gua tunggu jer.... lembu2 yang melepak kat kondo nih... pi serang bergaduh kat The Loafpulak.... sekali sekala lembu2 pun nak jugak pekena roti cicah kari biawak...

Persoalannya.... beranikah lembu-lembu sekalian pi serang The Loaf.... ???? ....hahahaha..

ok... lah, gua nak chow dulu... hari ini pramugari boikot tak nak masak... dia ajak pi makanNFC.... gua pun tak tau... NFC nih menatang apa la pulak... ayam ke.... lembu ke.... jangan biawak sudah laaaaa.... hahahaha....


sumber

Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List