Rashid : Ezam dan Zaid di belakang segalanya......???

on Oct 14, 2010



Apa yang telah diduga telah berlaku. Sharpshooter pernah bagi klu dan persoalan tentang Rasid di sini.
Sebenarnya Rasid adalah orang pertama dan sasaran pertama yang pernah disebut oleh senatak raja sesumpah haram jadah melalui telefon selama 2 jam kepada seorang Exco AMK Malaysia. Pada masa itu, senatak sedang melobi dan mengajak Exco Amk Malaysia tersebut untuk bersamanya keluar parti pada tahun 2007.
Tetapi senatak kecewa kerana gagal meyakinkan exco amk tersebut yang kini masih setia dengan perjuangan Keadilan dan berusaha keras memastikan Chegubard Ketua AMK Malaysia yang baru.
Jika diikut skrip asal senatak, Rasid adalah orang yang akan mengaku pernah diliwat oleh Anwar sewaktu dalam penjara di Sg Buluh bukan Sialful dan Rasid menurut senatak adalah tukang urut Anwar semasa dalam penjara Sg Buluh.
Tetapi kini skrip yang sama cumanya telah bertukar watak sahaja. Skrip asal watak utama Rasid tetapi apa yang berlaku watak utama adalah Sialful. Rahimi dan Rasid pelakon tambahan sahaja setelah dua tahun lebih baru muncul. Skrip untuk Rahimi dan Rasid adalah sama sahaja.
Siapa yang membawa Rahimi masuk ke pejabat Anwar? Siapa yang menemani Rasid? Mengapa dan benarkah Rahimi dan Rasid membuat akuan bersumpah dengan paksaan?
Bersambung....harap bersabar...
Sharpshooter 

P/s : Menunggu Ezam untuk menjawab. Tak syok dengar cerita satu pihak. Tapi ada blog main ini Zaid punya kerja. Baca sini.

Jadi kalau dicantumkan, Zaid tambah Ezam punya kerja maknanya UMNO + PKR punya kerja.

Sekarang politik ada join venture antara parti yang berseteru ke?

Jadi Zaid dengan Ezam sila jawab. Mana tahu ada cerita lain keluar. Takkanlah Ezam nak masuk PKR balik, dia dah jadi senator. - NeutralDaily-

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List