Permaisuri Aishah - Part 6 (Updates Version)

on Nov 17, 2010

Permaisuri Siti Aisyah - Part 6

www.Academy.LexusModeling.com




Gambar kenangan bersama aisyah, menantu, anak perempuan dan dua orang cucu uncle. Aisyah suruh anak dan menentu saya dengan panggilan bonda

Abah (klik) atau (klik)sedang menasihati kami berdua di rumah persinggahan kami di Janda Baik

Pertukaran nombor telefon mula bertukar...

Seperti yang dijanjikan dalam facebook saya beberapa hari yang lalu, part 6 ini adalah kisah “cinta syyhh” yang terakhir tetapi saya akan berikan gambaran ringkas motif sebenar kenapa kisah ini dipaparkan dalam ‘part 7’

Saya tak salahkan pembaca diatas serangan bagai peluru pandu terhadap saya kerana anda tidak tahu perkara yang sebenar. Banyak lagi gambar dalam simpanan saya tetapi saya tak akan siarkan disini. Cukuplah….

Saya memohon maaf kerana terpaksa menghentikan kisah ini kerana saya ingin bukukan tentang “Cinta Syyhh” ini untuk berkongsi pengalaman dengan peminat yang ingin tahu perkara yang sebenar cinta ini.

Saya amat yakin buku “Cinta Syyhh” akan buat pembaca mengucap panjang kerana gambar-gambar & bukti yang dipaparkan cukup ‘buas”


Total visitor part 1 - part 6
Dalam masa 8 hari, dari 8-11-10 jam 2.00 pagi sehingga 16-11-10 jam 11.33 malam, tidak kurang setengah juta tetamu keluar masuk kerumah ini. Terima kasih!(mungkin tetamu yang sama dan tetamu yang baru). 


Total comments part 1 - part 6
Lebih kurang 0.1% yang telah memberikan komen (sehingga 11.33 malam bertaikh 16-11-10)dan boleh dikatakan 100% komen negatif. Anda semua berhak memberikan pendapat masing-masing. Inilah kelebihan negara aku Malaysia yang tercinta.Cuma satu saja yang saya gusar, kalau saya bersalah dengan aisyah kerana telah mengaibkannya, saya masih boleh mohon maaf padanya tetapi bagaimana pula anda yang telah memfitnah dan mencerca mahu meminta maaf dari saya sekiranya diantara kita menutup mata terlebih dahulu?


Ada juga yang menuduh saya sendiri yang memberi komen dibawah. Saya tersenyum sendiri kerana melihat sikap orang kita…he he..Adakah diri kita sudah cukup sempurna?



Banyak lagi komen sebegini yang diterima. Sudi-sudilah pusat rawatan islam menjemput saya untuk membuktikan fitnah-fitnah sebegini. Email saya uncleseekers@gmail.com


Saya menerima panggilan dari orang tua saya petang tadi sekitar 6.30 petang. “Abah akan keIran esok, raya korban disana. Waaa..cerita Habiblah (nama panggilan keluarga) sedang hangat sekarang.Agenda daily (klik) pun main cerita..”

Abah, minta maaf kalau terlewat promote buku abah (klik). Hari ini baru teringat. he he 


Saya akan buat satu lagi pendedahan tentang ..... dinegara ini setelah hampir setahun saya buat kajian. Pembongkaran ini boleh mengancam nyawa saya kerana gambar dan video akan disertakan sekali bagaimana upacara..... dilakukan.

Kenangan bersama di saufiville bersama keluarga aisyah, pemiliknya Mem (anak tudung merah) dan Fini (baju kuning). Ada bersama chekri (baju hitam), zelmy (baju merah), mona (tshirt pink seluar cerah), liza(tshirt pink seluar hitam)


Dari tahun 2004 sehinggalah 2010 saya sentiasa difitnah dengan pelbagai tohmahan sehingga ada yang sanggup buat blog khusus memfitnah saya..(klik) Saya tahu ramai diluar sana cemburu dan sakit hati kerana saya suka membongkar penipuan. Disebabkan pembongkaran yang dibuat kemungkinan perniagaan mereka terjejas dan menanggung malu serta reputasi diri terjejas seperti pembongkaran bomoh palsuseperti pusat rawatan cakra alam, pameran hantu di shah alam dan seremban, mencabar bomoh hantar santau pada saya, mencabar mahaguru silat laga kebathinan dan banyak lagi. Tujuan saya buat hanyaalah semata-mata tidak mahu bangsa melayu terus tertipu. Saya tidak dibayar oleh sesiapapun untuk membuat kajian sebelum membongkar sesuatu isu.

Dirumah janda baik inilah saya membantu aisyah….gambar dalam foto adalah rakan-rakan dari singapura yang datang menziarah saya pada tahun 2009.


Seribu orang yang membenci kita seribu orang juga menyayangi kita kerana hukum imbang seperti kata saidinana ali.

Dari gaya penulisan saya tahu ramai juga yang memberi komen negative adalah dari orang yang sama. Nak buat bagaimana, bangsa kita ni memang terkenal dengan PHD seperti ketam didalam raga yang sentiasa menjatuhkan sesame sendiri . Mereka terlupa yang menaikkan atau menjatuhkan kita bukannya manusia tetapi DIA.

Sudah lama saya menunggu peluang keemasan ini untuk merayu kepada anda yang suka memfitnah saya. Sila kemukakan bukti pada setiap tuduhan yang anda yang kerap sebar dalam internet bahawa saya kaki penipu, kaki sihir dan lain-lain.

Sesiapa yang masuk kerumah saya ini, mohon beri salam terlebih dahulu.

Saya teringat kata-kata imam syafie, aku menang berdebat dengan Sembilan orang yang pandai tetapi aku kalah dengan seorang yang bodoh. Saya tidak mahu menjawab waima satupun komen dari part 1 sampailah part 6 ini kerana takut berdebat dengan orang merasakan dirinya sudah cukup sempurna atau yakin sudah ada tiket kesyurga.

Perkara yang paling mencuit hati saya adalah tuduhan yang mengatakan gambar mesra diantara dengan aisyah adalah tampalan semat-mata dan ada juga menuduh saya bahawa “cinta syyhh” ini adalah rekaan. Saya berani disaman atau dipenjarakan sekiranya cerita ini adalah rekaan dan gambar yang disiarkan adalah tampalan.

Dikesempatan ini saya memohon maaf sekiranya sikap saya kelihatan “agak buas” dimedia cetak dan media elektronik selama ini. Maafkan saya…

"Saya mengambil pendekatan untuk tidak mengakui atau menafikan perkara yang dibangkitkan olehnya…"

dato seri...berkata benarlah walaupun pahit...

Bapa aishah, Dato Seri Abdul Rahman Mohd Yatim berkata, sebaran gambar-gambar itu kerana sikap ‘syok sendiri’ Syed Abdullah atau lebih dikenali sebagai Uncle Seekers
Ye ke dato?....(klik)

Nota
Saya akan jelaskan motif sebenar kisah “cinta syyh” didedahkan dalam isu part 7

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List