Siapa wanita ini , kami akan bongkar !! tunggu !!

on Apr 19, 2011



Apakah Anwar Ibrahim akan kembali ke Malaysia setelah meninggalkan PR terkapar kapar sendiri apabila tewas ?




Siapa wanita ini , kami akan bongkar !! tunggu !!


Setelah selesai kempen pilihanraya negeri Sarawak Anwar terus hilang meninggalkan tanah air apabila sudah merasakan bahawa rakyat Sarawak menolaknya. Anwar dikatakan kini berada di Eropah.

Tiada sidang akhbar untuk mengulas kekalahan teruk pembangkang di PRN Sarawak melainkan kemenangan hebat DAP. Di sini kita dapat lihat bagaimanakah sikap dan tanggung jawab seorang pemimpin seperti Anwar Ibrahim yang lari meninggalkan ahli ahli dan pemimpin politik lain di dalam parti pembangkang untuk menghadapi kegagalan ini sendiri. Anwar tidak peduli apa yang akan berlaku setelah partinya gagal menyerlah.

Tiada sidang akhbar , tiada pujukan atau nasihat kepada penyokong pari pembangkang dari pemimpin utama mereka , Inilah dia sikap seorang ketua yang bernama pemimpin utama pembangkang.Anwar lari dari serangan Raja Petra , lari dari serangan jam Omega. Lari dari serangan Jam ban Shamsul.

Pihak polis juga sudah selesai menyiasat kes Video Pemimpin kanan pembangkang dengan pelacur Cina. isu yang didedahkan oleh Raja Petra kini mulai disiasat, .Banyak perkara sebenarnya yang menunggu Anwar Ibrahim di Malaysia ,Persoalannya kini. Apakah Anwar akan kembali ke tanah air atau terus menghilangkan diri ?







0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List