Peguam Percuma Untuk Kakitangan Awam Yang Dikenakan Tindakan Disiplin Kerana Menghadiri Ceramah Pakatan......UMNO BN Sedang Kelemasan.

on Apr 26, 2013



INI KALI LAA....

PAS hari ini memberikan jaminan akan membela kakitangan awam yang dikenakan tindakan disiplin kerana menghadiri program calon pembangkang.

Di dalam satu kenyataan bersama yang dikeluarkan oleh Setiausaha Agong PAS Datuk Mustafa Ali dan Ketua Penerangan PAS Pusat Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, para kakitangan awam yang dianiaya akibat politik kotor dan peras ugut ini akan dibela oleh Pasukan Guaman PAS dan Pakatan Rakyat, terutamanya mereka yang berada di Putrajaya.

“PAS hari ini memberi jaminan kepada mereka yang teraniaya, terutamanya 
kakitangan awam yang diambil tindakan disiplin kerana mendengar ceramah dan menyertai program calon PAS P-125 Putrajaya Datuk Husam Musa dan mana-mana calon Pakatan Rakyat yang lain, akan dibela oleh Pasukan Guaman PAS/Pakatan Rakyat,” tegas Mustafa dan Tuan Ibrahim.


PAS, kata mereka, mendapat laporan bahawa ramai kakitangan awam dikenakan pelbagai ugutan dan tekanan oleh  Ketua Jabatan masing-masing dan ahli politik BN kerana menghadiri ceramah dan program calon parti pembangkang.

Mustafa dan Tuan Ibrahim turut berkata politik kotor dan peras ugut sedemikian harus dihentikan segera.

“Rakyat dan kakitangan awam berpeluang menamatkan semua ini dalam 10 hari akan datang. Undilah dengan bijak dan undilah untuk perubahan demi Malaysia yang lebih demokrasi dan makmur,” tambah mereka.

KENYATAAN MEDIA

Pasukan Guaman PAS akan bela sesiapa yang diambil tindakan disiplin kerana menghadiri ceramah Datuk Husam Musa

PAS mendapat laporan bahawa ramai kakitangan awam dikenakan pelbagai ugutan dan tekanan oleh  Ketua Jabatan masing-masing dan ahli politik BN kerana menghadiri ceramah dan program calon Pakatan Rakyat.

PAS hari ini memberi jaminan kepada mereka yang teraniaya, terutamanya kakitangan awam yang diambil tindakan disiplin kerana mendengar ceramah dan menyertai program calon PAS P-125 Putrajaya Datuk Husam Musa dan mana-mana calon pembangkang yang lain, akan dibela oleh Pasukan Guaman PAS/Pakatan Rakyat.

Politik kotor dan peras ugut sedemikian harus dihentikan segera. Rakyat dan kakitangan awam berpeluang menamatkan semua ini dalam 10 hari akan datang.

Undilah dengan bijak dan Undilah untuk perubahan demi Malaysia yang lebih demokrasi dan makmur.




Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List