Pemimpin PKR anti Anwar api2kan Taiko Yong

on Oct 24, 2010




Bekas KM dan Taiko gengster, Dato Yong Teck Lee sudah umumkan pencalunan dirinya untuk Batu Sapi. Dengan calun yang bernama seperti, adakah PKR masih mahu bertanding? Adakah Anwar masih bertegas mahukan Tamrin bertanding?

Sementara kita menunggu jawapan kepada soalan-soalan tersebut, bertanya juga kenapa perbincangan antara PKR dan SAPP gagal mencapai satu kata sepakat dan masing2 nampaknya mahu terus meletakkan calon parti masing?

Dari sumber-sumber kami dalam PKR, sebaik saja diketahui Anwar Ibrahim bertegas mahu PKR yang bertanding di situ, seorang pemimpin PKR telah memberitahu Yong Teck Lee akan rancangan Anwar ini.

Sudahlah PKR sedang berkecamuk dengan perpecahan dari pemilihan parti. Anwar pula masih sibuk untuk cari pentas untuk memeutarbelit dan bermain persepsi untuk membersihkan dirinya.

Bertambah hari bertambah kurang kepercayaan orang terhadap penafian Anwar yang tidak berjubor kononnya. AMK sudah menuntut Anwar bertaubat. Dengarnya orang PAS pub sudah mula tak percaya.

Isnin ini bicara bersambung.

Taiko Yong tahu masaalah PKR dan marah bila mendengar maklumat ini. Dia menyuarakan bahasa2 kesat.

Itu pasal Yong sendiri mahu bertanding. Jangan lupa Yong tersangkut dengan pujuk rayu Anwar untuk keluar dari BN pada Sept 16 2008. Dah sedap2, tiba2 dia kini dalam political wilderness.

Memanglah dia marah kerana diketepikan Tun Abdullah dari bertanding pada Mac 2008. Tak sangka dia kini tersangkut disebabkan kemarahannya. Kita tunggu dan lihat sejauh mana kemarahannya dengan Anwar ... jeng jeng jeng.

Pasti Anwar akan meletop marah giler babi meliwat kalau dia tahu siapa pemimpin PKR yang memberitahu Yong. Wa garenti mesti dia panggil Trojan Horse, pembelot dan macam2.


http://theunspinners.blogspot.com



0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List