Betul ke Ibu Pejabat Umno ada bela banyak 'BABI'...?

on Dec 5, 2011


Masih lagi dalam 'mode' menghentam PAU 2011.Pagi ini terbaca artikel sahabat Tepak Bersulam 2 yang menghadapi masaalah sama dengan 'BABI BABI' dikalanganURUSETIA Perhimpunan Agung Umno 2011.Jadi bukanlah aku dan kengkawan UMB je yang menghadapi MASAALAH rupanya ramai bloggers PRO UMNO lagi yang dilayan macam anjing oleh 'babi babi' belaan RAOF SUK UMNO!

Ambik ko Raof !!!Bloggers datang nak buat liputan dan tulis baik baik pasal Umno kau halang.Sekarang apa kata KAMI tulis yang tak baik pulak pasal perjalanan PAU tempohari?Puas hati kau?Sekarang kau boleh cari bloggers upah diorang untuk defend kau dan Umno pulak..apa macam?He he he..


sumber dari  aku-tak-peduli




Malas nak cakap ada orang UMNO perangai macam Babi










Kami datang dengan semangat UMNO untuk membantu UMNO dan kerja kerja ini telah lama kami lakukan tapi kami bukan lah jenis yang mahu menonjol diri kehadapan. Niat kami sekumpulan datang ke PWTC ikhlas, saya bawa kumpulan blogers baru yang baru berjinak dalam ICT tetapi mereka ini berbakat.

Kami ada PAS media, kami juga ada PAS Media UMNO. tapi apa yang berlaku , babi pun tak kurang ajar dengan petugas UMNO di PWTC.Cakap baik baik tak payah rentap beg budak kami sampai koyak. Budak perempuan pula , bukan budak lelaki. Mereka ini tak ada budi bahasa. Kami ada PAS tapi dihalang masuk majlis pembukaan kami akur dan ikuti screen besar saja.

Dato' Raauf , kenapa simpan babi babi macam ini kerja dengan UMNO?????? Untuk pengetahuan Dato' UMNO tak bayar pun duit hotel dan makan minum atau tambang kami.Kami tidur dipinggir Kota Raya dan datang untuk mengulas menyahut saranan Presiden. Buta ke apa mereka ini. 



Kita melayu kena lah berbudi bahasa. pakai baju Melayu ke hulu ke hilir tapi kurang ajar. baru kerja dengan pejabat UMNO dah berlagak.kami hadapi banyak kesukaran pada perhimpunan UMNO kali ini. Kami ingat cukup dengan pas media saja, cukup dengan PAS media UMNO. 


Masa orang nak tulis dan bantu jangan lah biadab sangat, nanti bila orang hentam UMNO baru nak terhegeh hegeh cari bloggers. Yang lain akan saya ulas kemudian.UMNO oh UMNO.

Sumber dari  tepak bersulam

Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List