'Datuk Seri Anwar Ibrahim' Di Jangka Sampaikan Amanat PRU13 Pada 12 Dis Ini

on Dec 8, 2011



KUANTAN, 8 Dis - Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim (foto)akan hadir ke Pahang pada 16 Disember ini. Beliau dijangka akan menyampaikan ceramah "Demi Rakyat: Di Ambang Pilihanraya Umum Ke-13" di Restoran Sekilau Seafood dekat sini mulai jam 8.00 malam itu. 


Parti Keadilan Rakyat akan meletakkan calonnya di Parlimen Indera Mahkota dan juga DUN Semambu pada PRU13 ini nanti. Maka itu, Anwar khabarnya akan memberikan amanat penting dan memperkenalkan secara tidak rasmi calon bagi kedua-dua kerusi terbabit.


 Sebelum ini difahamkan beliau sepatutnya hadir pada satu program di Parlimen Pekan bagi membalas kunjungan Perdana MenteriNajib Razak ke Parlimen Permatang Pauh yang diwakilinya beberapa bulan yang lalu. Namun, mungkin memikirkan Parlimen Indera Mahkota dan Kuantan adalah dua kerusi PKR yang perlu dipertahankan, maka Anwar akhirnya mengambil keputusan untuk hadir ke program pada 12 Disember ini.


 Apapun, orang ramai dijemput hadir untuk mendengar amanat Ketua Pembangkang itu. Apa yang menarik tarikh 12 Disember itu juga adalah dijangkan tarikh untuk Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membuat keputusan kes "fitnah liwat" beliau terhadapSaiful Bukhari Azlan sebenarnya. Maka, kehadiran beliau pada malam itu dijangka cukup panas dengan berbagai isu semasa nanti.


sumber
Photobucket

0 comments:

Followers

pop up text

Blog Archive

Top Ranking Pro PR

My Blog List